nogmaals witte zijvlakken

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2004 12:51 #54976 door
nogmaals witte zijvlakken is gemaakt door
<p>Een maand geleden plaatste ik een berichtje over losse witte zijvlakken voor autobanden, waarvoor een nieuw bevestigingssysteem is bedacht dmv in de velg klemmende sierranden. Zie ook www.ravus.de

Nu heb ik nog een vraag aan degenen die met dit systeem postieve ervaringen hebben. Er wordt namelijk geadviseerd om hiermee niet harder te rijden dan 120 km/u. Ik mag dus aannemen dat de ervaringen boven die snelheid wat minder positief zijn? Of bezondigen jullie je daar niet aan...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2004 16:43 #67549 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
ik heb nu 20.000 km ervaring en die zijn positief. Op de NL snelwegen rij ik iha niet veel harder dan 130, maar zo af en toe gaat het ook wel eens plankgas en ik reden om aan te nemen dat mijn snelheidsmeter redelijk nauwkeurig is voor zover mogelijk op een Amazon. Ook op de zand- en steenpistes in Marokko heb ik niks van de sierringen gemerkt. Ik vind het overigens begrijpelijk dat de fabrikant een grens stelt ten aanzien van productaansprakelijkheid en de TüV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2004 17:02 #67548 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
Ik zag dat er ook een witte bandenverf bestaat zie: www.proximedia.com/local/netherlands/c/classic/produkt1.htm Het voordeel is dat je dan zo hard kan gaan als je wilt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2004 17:30 #67547 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
Da's niet helemaal waar Eugen ,ik wil 200km per uur maar ik haal er maar 140 ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2004 17:32 #67546 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
jaaa uh...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2004 23:02 #67545 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
Heeft wel een hoog Amazing-Discovery's-gehalte, die site. Veel "middeltjes" die wonderen kunnen verrichten.... Maar oke, dat bandenwit kan handig zijn. Ben wel benieuwd hoelang dat blijft zitten op ouwe verweerde banden....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-03-2004 07:43 #67544 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
<p>Met "ouwe verweerde" banden zou ik mij eerder zorgen maken om mijn veiligheid...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-03-2004 14:57 #67543 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
Heb die vlakken ook, ik ben niet heel tevreden. Na een week of 3 begonnen de flappen op bijna alle wielen op te bollen. Het zag er niet meer uit, 3 a 4 opbollingen per wiel. Vandaag de witte vlakken uit pure wanhoop maar vastgeplakt op de zwarte beschermende vlakken met industriepowerlijm. (mooi scrabble woord trouwens) Maar ik moet toegeven, het staat nu weer fantastisch!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-03-2004 16:34 #67542 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-03-2004 16:40 #67541 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
Ik heb dit systeem ook aangeschaft bij Scandcar. ik betaalde 169euro voor vier wielen.Ik rijd regelmatig 150km/u Ik heb een Amazon rood met wit dak en iedereen is sprakeloos,zo mooi staat het.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.