schokbrekers achter combi
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2005 22:03 #78043
door
Beantwoord door in topic schokbrekers achter combi
Ik bedoelde inderdaad dat de dempers voor OF achter uitwisselbaar zijn tussen de 130 sedan en 1800. Voor en achter verschild.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2005 23:11 #78042
door
een combi achterdemper heeft 2 ogen en een sedan achterdemper 2 pennen.De dempers achterop een 140 zijn anders dan die van een combi.Je kunt ze wel voor een combi gebruiken ,maar dan moeten er andere rubbers in,omdat een 140 achterdemper rubbers met gevulcaniseerde metalen bussen heeft.Als je trouwens uit bent op verbetering van de wegligging van een combi is de eerste stap 5,5 inch velgen monteren in combinatie met 185 70 15 of 195 65 15 banden.Ik heb zelf overigens oppompbare monroe dempers achter gemonteerd.Deze zijn zeer geschikt voor rijden met een caravan.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2005 22:00 #78041
door
Dank voor alle advies. Vandaag uitgevonden dat de rubbers van de ophanginging van mijn (Monroe) schokbrekers behoorlijk versleten waren. Rubbers vervangen, probleem verholpen. Afijn, ik ga nog maar een tijdje door met de oude Monroe´s, maar ik weet nu wat ik aan kan schaffen zodra deze toch het loodje leggen.