onderdelenshop niet open

Lees meer
28-12-2012 12:13 #121666 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic onderdelenshop niet open

Wilbert schreef:
Willen we dus aan de verwachtingen kunnen blijven voldoen hebben we op korte termijn een paar stel jonge handen nodig.

wat ik dus al eerder schreef:
wat dus duidelijk weergeeft dat er "dringend behoefte is aan jongeren" binnen alle gelederen in de club!


Zo ben ik mijn zoon ook al aan het kneden om een volvoviel te worden. Als het een beetje mee zit heeft hij binnen afzienbare tijd een volvo 245 uit 1982 (mijn huidige auto). Mijn zoon is net 15 jaar dus valt hij in de catogerie jonge aanwinst toch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-12-2012 13:30 #121668 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic onderdelenshop niet open
Ten eerste wil ik alle magazijn medewerkers zeer bedanken voor al hun inzet. Ik denk dat wij als club heel trots kunnen zijn dat wij zo een goed draaien magazijn hebben!

Als ik de gelegenheid had om te helpen in het magazijn zou ik dat graag doen, maar voor mij is het helaas te ver weg, en door de weeks moet ik werken.

:idea: Misschien is het een idee om de hulp van de regio's weer in te schakelen. Dat is een paar jaar geleden gestopt, maar ik vond het altijd zeer prettig om te doen.

Ik wens ieder een zeer gelukkig, gezond en voorspoedig 2013, met veel VOLVO plezier. :D

Leo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peter Leenders (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
28-12-2012 16:35 #121673 door Peter Leenders (GAST)
Beantwoord door Peter Leenders (GAST) in topic onderdelenshop niet open
Misschien de "vrijwilligers" een normaal salaris geven, aangezien zij medewerkers zijn van de "Volvo Klassieker Onderdelenshop B.V.".
Dan komen ze misschien dan wel op de momenten dat ze er moeten zijn.

Rij nooit harder, dan je beschermengel vliegen kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-12-2012 17:12 #121676 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic onderdelenshop niet open
Hoi Wilbert en alle anderen die dit lezen,

Ik heb zeker niet de bedoeling gehad mensen te kwetsen. En ik heb in elk geval niet over verantwoordelijkheid of onverschilligheid gesproken. Die indruk zou nu kunnen ontstaan ! Ik weet heel goed,dat de medewerkers van de shop erg hun best doen .Ik kom er graag en ik word altijd fijn geholpen.Bovendien is de soep erg lekker!

Ook stond ik gelukkig niet voor een gesloten deur.Ik bel namelijk bijna altijd voor de zekerheid of men de onderdelen wel op voorraad heeft .De telefoon werd die ochtend niet opgenomen.Ik belde toen naar een medewerker,wiens telefoonnummer ik heb en die vertelde me dat de shop gesloten was.

Ik heb helaas wel eens vaker gehoord ,dat mensen voor een gesloten stonden. Dat is natuurlijk heel vervelend , vooral wanneer je ver hebt gereden. Om die reden heb ik mijn berichtje op het forum geplaatst. Ik had niet gedacht,dat er zoveel reacties zouden komen.Er wordt nu aandacht aan besteed en het zal dan ook wel niet meer gebeuren.

vriendelijke groet en allemaal de beste wensen voor 2013 ! niek de boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-12-2012 20:15 #121693 door 02114-dummy
Beantwoord door 02114-dummy in topic onderdelenshop niet open
Dat dit allemaal gebeurd is natuurlijk erg vervelend. Zelf ben ik zeer tevreden over de dienstverlening van het vod.
Maar een beetje accuratesse is wel gewenst. Een mededeling op de website is toch wel het minste wat men kan doen.
Overigens in onze laatste uitgave van ons welgeprezen clubblad staat op de blz. van de onderdelenshop de data voor 2011!!!!.
Dit lijkt mij niet juist en ook iets voor de redactie van ons blad, maar dit terzijde. Verder wens ik een ieder een prachtig begin voor 2013.

Volvo XC70, T5, aut, 2016, USA import,
Volvo Amazon Kombi P221 1965, B18, M41(Verkocht mei-2023),

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
29-12-2012 01:55 #121709 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic onderdelenshop niet open

"Niek de Boer" schreef:
Hoi Wilbert en alle anderen die dit lezen,
En ik heb in elk geval niet over verantwoordelijkheid of onverschilligheid gesproken.


Ik wel....
Als het geschreven staat komt het meestal beroerder over dan bedoeld, sorry!

"Jacques Smeets" schreef:

"Wilbert" schreef:
Willen we dus aan de verwachtingen kunnen blijven voldoen hebben we op korte termijn een paar stel jonge handen nodig.

"wat ik dus al eerder" schreef:
wat dus duidelijk weergeeft dat er "dringend behoefte is aan jongeren" binnen alle gelederen in de club!


Nog steeds ben ik het er niet mee eens dat leeftijd er toe doet, of je nu 20, 40 of 55 bent, het gaat er om of je je ergens voor wilt inzetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-12-2012 08:32 #121710 door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic onderdelenshop niet open
Volgens mij is ondertussen toch alles gezegd, niet?

Als je naar het VOD toe wilt rijden, van tevoren even contact op nemen
Vrijwilligers van het VOD/bestuur even de koppen bij elkaar hoe strak het geregeld zou moeten worden en wat nog redelijk is

Om even een aantal jaren terug te blikken.....
Nu kan ik een bestelling plaatsen via internet die werkt
De leveringen zijn op nabetaling, wat een gemak
Het streven van levertijd is 1..2 dagen
Heb ik een vraag mbt de levering krijg ik de dag erna antwoord

Mij hoor je niet klagen...

Arno

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-12-2012 10:26 #121715 door Leo Foederer
Beantwoord door Leo Foederer in topic onderdelenshop niet open

P544B B16A, P220VE B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
29-12-2012 11:36 #121717 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic onderdelenshop niet open
Ik heb ook mijn beklag gedaan over verantwoordelijkheid, en ik blijf mijn standpunt houden. Er zijn steken laten vallen, wat het excuus ook is, al is het overmacht je blijft verantwoordelijk.

Hoe druk het ook is, hoe weinig mankracht er ook beschikbaar is, hoe onbetrouwbaar (ivm ziekte uitval) de opkomst ook is. De verantwoordelijkheid voor communicatie over openingstijden blijft bij de onderdelenshop liggen.

Als er dan via via een reactie komt dat de tijden wel op de site vermeld staan, dan verzuim je die verantwoordelijkheden. En hoe komt het dat als er zo'n dringend tekort is aan vrijwilligers dit bij de meesten niet bekend is? Ik heb hier nog nooit een oproep van zien staan. Ledenwerving is voor een groot gedeelte ook verantwoordelijk van het bestuur van de shop of elk ander betreffend register.

Wat kost het nou aan moeite om de openingstijden actueel bij te houden? Dat kost minder moeite dan alle bezoekende leden telefonisch te woord te staan of ze al dan niet open zijn. Gewoon een twitteracountje, kan dagelijks even opgezet worden "WIJ ZIJN OPEN" en het webteam kan dit even doorlinken op de site. Beheer ligt bij het VOD en iedereen kan kijken en weet het.

@ peeter leenders als een salaris een verbetering zou zijn van de service graad van welke instantie dan ook, dan zou dit een hele slechte zaak zijn.

Edit: Dit komt in bovenstaand verhaal niet naar boven, maar niets dan lof voor de vrijwilligers van de onderdelenshop. Het is zeker knap dat de shop succesvol (op een paar kleinigheden na) is opgezet met een goedlopend magazijn, die door de vrijwilligers zelf is opgezet. Ik hoop dat er wat mee wordt gedaan om de shop nog succesvoller te maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-12-2012 21:11 #121799 door Eric van Vliet
Beantwoord door Eric van Vliet in topic onderdelenshop niet open
Ik haak ook even in op dit draadje. Ook ik stond de 24e voor een dichte deur. Had van te voren wel gebeld (en er werd niet opgenomen), maar toevallig moest ik die dag richting Elshout en ben gelijk even langs gereden. Moest wel even flink zoeken en heb het uiteindelijk aan een buurtbewoner gevraagd waar het eindelijk zat. Ik miste eigenlijk een grote Volvo vlag als herkenningspunt. Of een foto op de website met de ingang vanaf de straatkant erop (zodat je weet waarnaar je moet zoeken) zou ook wel fijn zijn. Het zit inderdaad een beetje verscholen.

Ook in het VKM stond zelfs nog "openingstijden 2011" (Dit staat bij de onderdelenshop informatie, net na de pagina met nieuwe onderdelen. Had net nog het blad van augustus in mijn handen, daarin stond het blijkbaar ook al verkeerd). Het zou wel fijn zijn als dit aangepast kan worden voor 2013. Eventueel ook gelijk met de data wanneer het VOD gesloten is.

Het schemaatje op de website is al een mooie uitkomst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.