onderdelenshop niet open

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
26-12-2012 21:55 #121611 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic onderdelenshop niet open
Dan zeg ik nu heel duidelijk dat de vrijwilligers van de shop hun kop niet in het zand moeten steken en hun verantwoordelijkheden dienen te erkennen en actief aan het werk te gaan voor een oplossing.

Op het stuk staat heel duidelijk vermeld dat alleen de data van de zaterdagen zijn genoemd.

Zoals het op die pagina vermeld staat, zouden ze zelfs op 1e en 2e kerstdag open moeten zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Danny Meeuwessen (GAST)
  • Danny Meeuwessen (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
26-12-2012 23:09 #121613 door Danny Meeuwessen (GAST)
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic onderdelenshop niet open
Er lijkt me in deze geen discussie mogelijk. 24 december was een normale maandag (als in: geen feestdag) en de shop had open moeten zijn TENZIJ expliciet aan was gegeven dat hij de 24e dicht zou zijn. Dat had ik me best voor kunnen stellen, maar dan niet zonder aankondiging natuurlijk.

1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-12-2012 09:57 #121625 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic onderdelenshop niet open
Ik vind het een vaag overzicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-12-2012 10:01 #121626 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic onderdelenshop niet open
Rob, de genoemde data betreffen de zaterdagen! 24 december is een maandag .Hoe zit het eigenlijk met maandag 31 december? Is de shop dan open of dicht ? Ik heb van een medewerker gehoord,dat de shop -voor zover hij weet- ook dan gesloten zal zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-12-2012 10:26 #121627 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic onderdelenshop niet open
Het is natuurlijk altijd vervelend als je wordt aangesproken op iets dat niet helemaal goed gaat terwijl je je inzet, maar in dit geval denk ik toch dat de shopbeheerder het beter moet gaan regelen.
Zoals gezegd, we kunnen de afwijkende dagen best op de nieuwspagina zetten in voorkomend geval..

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-12-2012 23:55 #121657 door Wilbert Verhoeven
Beantwoord door Wilbert Verhoeven in topic onderdelenshop niet open
Niek,
Wat ik niet begrijp is waarom je me niet gewoon even opbelt , dan had ik je nog op een of andere manier kunnen helpen . Of ik was zelf naar elshout gereden . Je hebt mijn telefoonnummer tenslotte !
Die bewuste maandag waren we dicht maar dit is niet behoorlijk uitgedragen en daarvoor past van onze kant een fatsoenlijk excuus ! Maandag de 31e is er overigens wel iemand zoals op alle andere maandagen , woensdagen en vrijdagen.
Hier is sprake van miscummunicatie waardoor die 24e niet is opgenomen als vrije dag in het verkooprooster.
Niet in het blad en niet op de site ..sorry hievoor !

De kritiek op de communicatie nemen we dus ter harte , maar dat geld niet voor alle opmerkingen.

De kritiek op onze verantwoordelijkheid vind ik erg kort door de bocht als je je bedenkt dat we alle zeilen moeten bijzetten om met de huidige bemanning nog de gevraagde goede service te kunnen bieden en een classificatie als onverschilligheid past hier totaal niet.
Vanaf januari moeten we het met 3 verkopers minder doen en er is gezien de hoge leeftijd van de vrijwilligers veel uitval en veel ziekteverzuim. Willen we dus aan de verwachtingen kunnen blijven voldoen hebben we op korte termijn een paar stel jonge handen nodig. Dit is een uitnodiging !

Wilbert Verhoeven
Onderdelenshop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Danny Meeuwessen (GAST)
  • Danny Meeuwessen (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
28-12-2012 06:58 #121658 door Danny Meeuwessen (GAST)
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic onderdelenshop niet open
Ik begreep dat er voornamelijk mensen voor overdag gezocht werden. Ik kan alleen maar 's avonds en in het weekend, maar bied bij deze mijn diensten aan. Ik moet vanuit Breda komen.

1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-12-2012 08:51 #121660 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic onderdelenshop niet open
Hoi Wilbert!
Te weinig mensen is inderdaad heel vervelend en ik moet zeggen dat de service van de shop door mij altijd zeer wordt gewaardeerd. Als je me opgeeft wat je precies zoekt, en voor welke uren/dagen, kunnen we een advertentie maken voor de voorpagina van de website en tevens in het forum een oproep doen?

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-12-2012 10:32 #121663 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic onderdelenshop niet open
... en vóór 8 januari indienen voor plaatsing in het VKM!

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-12-2012 11:04 #121664 door 11019-dummy
Beantwoord door 11019-dummy in topic onderdelenshop niet open

"Wilbert" schreef:
Willen we dus aan de verwachtingen kunnen blijven voldoen hebben we op korte termijn een paar stel jonge handen nodig.

"wat ik dus al eerder" schreef:
wat dus duidelijk weergeeft dat er "dringend behoefte is aan jongeren" binnen alle gelederen in de club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.