teleurgesteld door gebrek aan fatsoen

Lees meer
17-10-2011 19:51 #106953 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
En zo komt toch alles weer goed ........ :mrgreen: :mrgreen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • R.P. Leuvenink
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Al vanaf 2002 in bezit van een Amazon.
Lees meer
17-10-2011 20:10 #106957 door R.P. Leuvenink
Beantwoord door R.P. Leuvenink in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Meneer van Kleef, heel veel respect voor uw reactie! Voor het zelfde geld houdt u zich stil. Het ene minpunt is gecompenseerd met twee punten ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2011 22:20 #106969 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Nou,dat is ook wat! Hoewel ik eerst twijfelde of ik mijn verhaal wel op het forum zou plaatsen,ben ik nu heel blij ,dat ik het toch gedaan heb,want nu is van Kleef in de gelegenheid geweest om zijn excuses aan te bieden en hij heeft dat ook ruiterlijk gedaan.

Van Kleef ,ik vind het heel dapper,dat je je op het forum hebt gemeld en ik deel je mee,dat ik je hierbij vergeef wat er is gebeurd.

Eind goed, al goed!

Ja ,Boele dat herinner ik me -nu je het erover hebt - ineens weer .Ik was het allang vergeten.Ik heb alleen nooit geweten,dat jij dat was met je ouders.Het was langs de snelweg in een bocht bij een molen.Mijn zoon was er toen ook bij.Hij is nu 27 jaar en een fervent amazon- rijder.Het moet toch wel zon 15 jaar geleden zijn geweest. Leuk!

En ter geruststelling van anderen.
Ik zal zo lang ik het kan gestrande amazon-rijders blijven helpen.! Zelfs tot in Spanje is het me gelukt iemand met een defecte amazon weer op weg te helpen.Dit kwam toen mede door de belachelijke hoeveelheid reserve onderdelen die ik altijd tot groot vermaak van velen in mijn caravan meenam op vakanties.Tot zelfs een achteras, een versnellingsbak en een cilinderkop toe!Zelf heb ik in al die jaren tijdens vakanties naar het zuiden slechts een defecte gelijkstroomdynamo gehad.Gelukkig had ik er daar toen twee van in mijn caravan liggen,zodat ik daarna nog steeds een reserve had tijdens die reis.

Het is altijd een bijzonder aangenaam gevoel ,wanneer je een ander hebt kunnen helpen.Dus eigenlijk doe je het niet alleen voor een ander, maar zeker ook voor je zelf .

Mijn zoon heeft vroeger wel eens -toen hij nog klein was- uitgeroepen bij het zien van een gestrande amazon: nee ,pap niet stoppen dadelijk kom je weer met een paar gitzwarte handen op een feest aan! Gelukkig -en ik citeer nu anderen - lijkt hij wat zijn hulpvaardigheid betreft als twee druppels water op zijn vader .En ik ben daar erg trots op,al probeer ik hem zo nu en dan daarin wat te matigen.Het is tegen beter weten in ,want ook mijn vader had deze kennelijk erfelijke eigenschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
18-10-2011 00:59 #106972 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen

"N.M. de Boer" schreef:
Dit kwam toen mede door de belachelijke hoeveelheid reserve onderdelen die ik altijd tot groot vermaak van velen in mijn caravan meenam op vakanties.Tot zelfs een achteras, een versnellingsbak en een cilinderkop toe!


:o

Moest moeders de piepers zeker thuis laten :mrgreen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-10-2011 08:45 #106975 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Pfoei, gelukkig rechtgezet, het was zo'n vervelend verhaal!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.