teleurgesteld door gebrek aan fatsoen

Lees meer
17-10-2011 11:34 #106922 door Niek de Boer
teleurgesteld door gebrek aan fatsoen is gemaakt door Niek de Boer
Allereerst wil ik als standhouder /bezoeker van de volvo beurs de organanisatoren hiervan heel hartelijk bedanken voor de perfecte organisatie van dit prachtige evenement.Alles was weer tot in de punjes geregeld.Geweldig!!!!!!!

Ik werd zondag -en daar kan ,voor alle duidelijkheid , de organisatie natuurlijk helemaal niets aan doen-behoorlijk teleurgesteld in het gedrag van een bezoeker buiten op het beursterrein.

Op de heenweg naar de beurs stond kort na knooppunt Deil richting Gorinchem een amazon kleur 99 hemelsblauw met wit dak met pech op de vluchtstrook.

Hoewel ik graag om 10.00 uur op de beurs wilde zijn,omdat ik die dag mijn stand alleen moest bemannen,besloot ik toch te stoppen en mogelijke hulp te bieden.

Er was ook al een eigenaar van een andere klassieke volvo gestopt.De eigenaar van het pechgeval vertelde op weg te zijn naar de beurs en dat motor er zonder enige aankondiging plotseling mee was gestopt.Distributie bleek in orde.Omdat het op de vluchtstrook niet erg veilig is ,stelde ik voor dat ik met mijn combi amazon zijn auto naar de beurs zou slepen om daar verder rustig onderzoek te kunnen doen.Daarvoor stelde de eerder gestopte hupverlener zijn sleepkabel ter beschikking.

Nadat we op het beursterrein waren aangekomen boog ik mij over de motor en toen ging mijn telefoon.Ik besloot die niet op te nemen en verder te zoeken.Al snel ontdekte ik dat de aanvoerslang van lpg los getrild was van het gasmengstuk en die slang hing ,heel stiekum ,maar een paar centimer los onder de plaats waar hij hoorde te zitten aan de onderkant van het mengstuk.
Ik maakte de eigenaar erop attent ,dat dat de oorzaak van de pech was en ik wilde een en ander gaan repareren toen weer mijn telefoon ging.Nu de oorzaak was gevonden, meende ik die wel even eerst te kunnen aannemen.

De eigenaar ging zelf met die slang aan de gang en ik verwijderde me zon 10 meter om te kunnen telefoneren.Hierbij stond ik met mijn rug naar mijn auto en het te repareren voertuig toe.Het gesprek duurde hooguit 3 a 4 minuten.Toen ik me hierna weer omdraaide naar de sleutelplek bleek daar tot mijn niet geringe verbazing slechts mijn eigen aut nog moederziel alleen te staan.

De bestuurder van de auto met de inmiddels verholpen panne was kennelijk al vertrokken zonder de moeite te hebben genomen te wachten op het moment dat ik mijn telefoongesprek had beeindigd om mij even te bedanken voor stoppen om hulp te bieden langs de snelweg ,het slepen over 15 km en het vinden van de oorzaak van de storing.

Toen ik bij mijn nog afgedekte kraam arriveerde was het 10.45 uur.

Ik heb de verdere dag de ,de naar later bleek helaas ijdele, hoop gekoesterd,dat de eigenaar van de gestrande volvo mij nog zou komen opzoeken bij mijn kraam )ik had hem immers verteld dat ik standhouder was') om mij nog even te bedanken voor de hulp.

U hoeft geen medelijden met mij te hebben,want ik ben al weer een beetje over de teleurstelling heen geraakt hoor,maar hier lijkt me toch wel sprake van een geval van volledig gebrek aan fatsoen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
17-10-2011 12:52 #106927 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Beetje triest inderdaad :evil:

Ga er maar van uit dat de volgende die je weer op weg helpt wat meer fatsoen heeft...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jaap Koning (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-10-2011 13:04 #106928 door Jaap Koning (GAST)
Beantwoord door Jaap Koning (GAST) in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Nou Niek ik noem dat gewoon onbeschoft en niet het toonbeeld van een echte Volvo-klassieker rijder! Ik ken jou als een correcte vent en daar krijg je gelukkig veel klanten mee! En ik spreek uit ervaring. Groeten, Jaap

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2011 13:33 #106930 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
inderdaad, hufterigheid in optima forma... :evil:

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2011 13:35 #106931 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Dat lijkt me een vreemde situatie, Niek. Zoiets verwacht je echt niet! Hopelijk weerhoud het je er niet van bij een volgend pechgeval te stoppen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • R.P. Leuvenink
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Al vanaf 2002 in bezit van een Amazon.
Lees meer
17-10-2011 14:58 #106936 door R.P. Leuvenink
Beantwoord door R.P. Leuvenink in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Kun je je haast niet voorstellen, he? En je hebt al je spullen die je in je combi had nog wel? (sorry, dat ga ik dan denken:opzet?)

Maar, ik sluit mij volledig aan bij bovenstaande schrijvers: stop de volgende keer gewoon weer en bied weer hulp!

Killing with compassion, noemen ze dat!

Ik heb overigens een leuke dag gehad afgelopen zaterdag! Bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2011 16:18 #106937 door Vilmar Dijkstra
Beantwoord door Vilmar Dijkstra in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Inderdaad behoorlijk hufterig! Als beginnende klassiekerrijder en beginnende sleutelaar zou ik dolblij zijn met dergelijke hulp.

Wat betreft de organisatie van de beurs heb je helemaal gelijk. Het was uitstekend verzorgd. Geweldig om voor het eerst de beurs te bezoeken en al die oude volvo's op een rij te zien staan. Daar krijg ik echt warme gevoelens van.

Waar ik minder warm van werd is een andere hufter die op zaterdag een standhouder uit Duitsland benadeelde door een stuur van een PV444 te stelen :twisted: Ik had niet verwacht dat dat soort volk op de beurs kwam. Als dit vaker gebeurt kan ik mij voorstellen dat potentiele standhouders nog een keer achter hun oor krabben voordat ze weer op de beurs gaan staan. Dat moeten we dus niet hebben.

Amazon 1960 two tone 6 volt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2011 17:45 #106943 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Ja, het gaat lekker met Nederland.
Ik hou de eer aan mezelf en blijf mensen gewoon helpen, dank of niet. Daar voel ik me toch het beste bij, dank of geen dank...
En stelen op onze beurs is helemaal the limit!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Henri van Kleef (GAST)
  • Henri van Kleef (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
17-10-2011 18:22 #106946 door Henri van Kleef (GAST)
Beantwoord door Henri van Kleef (GAST) in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Beste hr de Boer,
Bij deze wil ik u alsnog bedanken en vindt het inderdaad zéér kwalijk dat ik u niet heb bedankt voor de geboden hulp.
Het ligt niet in mijn aard om zo onfatsoenlijk te
zijn, en bied u voor mijn actie dan ook oprecht mijn excuses aan.
Hoewel we uiteraard u nog wel hebben gezocht om u hiervoor persoonlijk te bedanken, kon ik u helaas op dat moment niet vinden!
Het is ook dat ik u niet kende, evenals die andere meneer niet, die ik overigens uiteraard wel bedankt heb, Als ik had geweten wie u was had ik u zeker opgezocht.
Ik hoop dat u mijn excuses kunt aanvaarden, en dat uw vertrouwen in de volvorijders door mij niet geschaad is.

Bijlage scaled-6.jpeg niet gevonden


Hij die zijn kind benzine voert, moet niet roken als het boert.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-10-2011 19:34 #106952 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic teleurgesteld door gebrek aan fatsoen
Beste Niek,

Vertelde het verhaal tijdens het avond eten. Mijn ouders vertelden direct dat je ons ook ooit een lift hebt gegeven nadat we gestrand waren voor de Volvobeurs te Rosmalen! Onze combi had toen een tandloze distributie!
Moet nog ergens een foto hebben..... Ik was toen pas een jaar of 8

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.