Owjee, ssl website certificaat is verlopen.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2022 12:47 #1471120
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic nou..
Het certificaat is op 3 juli 2022 verlopen. Geweldige hostingprovider, vaklui.... Het is dus niet onredelijk van de provider of het bedrijf dat het sitebeheer doet dit onmiddellijk in orde te maken. Even de overeenkomst nakijken of deze zich heeft verplicht dit te doen, behoort tot de normale onderhoudstaken. De provider had wel netjes kunnen waarschuwen dat het ding verliep,deze wordt hier door het cerificatiebedrijf ruimschoots van te voren in kennis gesteld.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2022 12:53 #1471149
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Webhosting
Ik had destijds een hostingbedrijf voorgesteld dat alles tot in de puntjes regelt. Ook wat betreft inlogboeven en dds aanvallen. Wanneer er bij voorbeeld binnen een minuut 10 keer een inlogpoging van hetzelfde IP adres wordt dit adres automatisch geblokkeerd. Kennis van beveiliging is essentieel. En wanneer je een certificaat laat verlopen kan dat ook consequenties hebben voor de simpele gebruikers. Wij hebben hier drie websites draaien. Nog nooit ook maar één fout gehad. Ik weet dat de sites die onder hun beheer draaien zo'n 300 keer per dag worden aangevallen zonder resultaat. Ze hebben ook een simpele maar doeltreffende manier om ransomeware te voorkomen.
Geloof me, ik heb al zo veel ellende meegemaakt met sommige hostingproviders. Er zijn er veel die sterk doen denken aan sommige tweedehands-autohandelaren. Je laat er bijvoorbeeld voor veel geld een website maken. Wil je de website om wat voor reden dan ook naar een andere hostingservice verplaatsen dan krijg je de geprogrammeerde website niet mee. En het kan zijn dat het veel moeite kost om hem mee te krijgen, het kan erg ingewikkeld worden.
Ik heb als bestuurslid van een vereniging meegemaakt dat wij bij verhuizing een waardeloos DVD'tje meekregen waarop de website stond die rammelde als de pest, er ontbreken een aantal essentiële codes. Dus opnieuw laten maken voor een paar duizend Euro. Net zoals het One Shoe verhaal. Je weet niet wat ze achter de schermen flikken, het is oncontroleerbaar. Gelukkig zijn er ook betrouwbare bedrijven die voor een minieme aanpassing niets of weinig rekenen in plaats van een factuurtje van een paar honderd Euro te sturen voor een kwartiertje werk.
Ik heb zeer de pest aan dat soort ladelichters.
Geloof me, ik heb al zo veel ellende meegemaakt met sommige hostingproviders. Er zijn er veel die sterk doen denken aan sommige tweedehands-autohandelaren. Je laat er bijvoorbeeld voor veel geld een website maken. Wil je de website om wat voor reden dan ook naar een andere hostingservice verplaatsen dan krijg je de geprogrammeerde website niet mee. En het kan zijn dat het veel moeite kost om hem mee te krijgen, het kan erg ingewikkeld worden.
Ik heb als bestuurslid van een vereniging meegemaakt dat wij bij verhuizing een waardeloos DVD'tje meekregen waarop de website stond die rammelde als de pest, er ontbreken een aantal essentiële codes. Dus opnieuw laten maken voor een paar duizend Euro. Net zoals het One Shoe verhaal. Je weet niet wat ze achter de schermen flikken, het is oncontroleerbaar. Gelukkig zijn er ook betrouwbare bedrijven die voor een minieme aanpassing niets of weinig rekenen in plaats van een factuurtje van een paar honderd Euro te sturen voor een kwartiertje werk.
Ik heb zeer de pest aan dat soort ladelichters.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2022 23:26 #1471196
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laat er een Let's Encrypt
Laat er een Let's Encrypt certificaat aan hangen, is gratis, wordt telkens automatisch verlengd en dus geen omkijken meer naar, en nee het is niet "onveilig", de grootste providers gebruiken het, dus...
My two cents.
My two cents.
- noppen20
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2023 10:18 #1473304
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic vrijwel exact 12 maanden
vrijwel exact 12 maanden verder... certificaat weer verlopen?
Krijg namelijk weer een melding
Krijg namelijk weer een melding
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
- Marcel Blauw
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2023 18:06 #1473309
door Marcel Blauw
Beantwoord door Marcel Blauw in topic Deze melding is al twee keer eerder gemaakt in nieuwe topics
Ook is daar al aangegeven dat het verholpen is.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2023 13:20 #1473312
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Check - Geldig tot 2024-08-08
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-07-2024 15:22 #1475447
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Vernieuwd
Beste,
Bedankt voor je reactie en het erop wijzen dat de domeinnaam ook onder een label van valt. Ik heb het verzoek intern opgepakt en laten uitvoeren. Inmiddels is het SSL gevalideerd en uitgegeven. Zojuist heb ik het nieuwe SSL geinstalleerd op jullie server. Daarmee is het SSL weer met een jaar verlengd.
Ik hoop je hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Bedankt voor je reactie en het erop wijzen dat de domeinnaam ook onder een label van valt. Ik heb het verzoek intern opgepakt en laten uitvoeren. Inmiddels is het SSL gevalideerd en uitgegeven. Zojuist heb ik het nieuwe SSL geinstalleerd op jullie server. Daarmee is het SSL weer met een jaar verlengd.
Ik hoop je hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Moderators: Jerry Stam