GDPR-aanpassing

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2018 10:47 #1451855 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het draait allemaal om
Het draait allemaal om persóónsgegevens en de opslag daarvan. Zo moeilijk is dat niet. Het basis idee is dat je je best doet om deze goed te beschermen en te beveiligen. Wat het lastig maakt is het uitzoekwerk daaromheen en het opzoeken van de grenzen. Daar kan niemand helaas iets aan doen en zou niet als verwijt of bokkigheid naar wie dan ook die meewerkt, in welke rol dan ook aan dit forum geadresseerd moeten worden.

En over punt 1 Willem: dat is een schemergebied waarin op z'n minst de handtekeningmaker gewaarschuwd zou moeten worden (het gaat namelijk niet over een individuele bijdrage) dánwel dat alleen de handtekening zichtbaar is voor leden (in dus afgeschermde posts) waarbij de leden eigenlijk ook moeten beloven dat ze deze gegevens niet op straat gooien.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2018 18:53 #1451874 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic eens
Met Mbroeren. Het is een nieuwe wet en dat betekent interpretatie en duiding en veel erover praten om de essentie te pakken te krijgen. Daar ontkom je helaas niet aan.
Mijn posts zijn ook ter bevordering van het komen tot de juiste benadering.

Voor wat betreft punt 1 ben ik het geheel met je eens.
Wat jij zegt valt onder de uitleg die ik bedoelde. De andere leden vragen daar zorgvuldig mee om te gaan is wel een goede,
Dan heb je als verwerker je best gedaan en dat is waar het om gaat bij de AVG.
Je best doen de gegevens te beschermen.. maar ook niet meer op slaan dan nodig is en de betrokkene goed informeren. Let je daarop dan ben je al een goed eind op weg.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2019 13:04 #1452565 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Komt het door de update waar
Komt het door de update waar dit draadje mee begon, of door een andere wijziging? Om een of andere reden staat nu bij al mijn postings een foto van de Riley, terwijl ik in mijn profiel toch echt nog steeds een foto van de S90 zie.
Het lijkt erop, dat bij de postings nu de laatste foto staat die je uploadt naar deze site?

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2019 13:22 #1452567 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Profiel
De riley foto zie ik ook op je profiel

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC