Update AVG juli 2018
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2018 08:59 #1448190
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Ongetwijfeld zijn de
Ongetwijfeld zijn de berichten hierboven allemaal goedbedoeld. Maar ik kan er zo weinig mee.
Als mensen ideeën hebben hoe het beter kan, prima!! Daar wordt de club beter van. Geef het door aan het bestuur en/of ga naar de ALV. Maar berichten posten hier op het forum en dan verwachten dat het bestuur dit leest en direct inhoudelijk reageert, is dan wat makkelijk en eigenlijk ook wat raar.
Wat mij betreft komen berichten over wat beter moet en die aan het bestuur zijn gericht, pas op het forum als er contact is geweest met het bestuur (een net en constructief mailtje sturen is toch niet zo moeilijk?) en als reactie van het bestuur lange tijd uitblijft.
En vervolgens verwacht ik dat mensen met veel ideeën ook naar de ALV komen. Dat is de plek om zoiets met andere betrokken leden te bespreken. Anders blijft het toch een beetje roepen van afstand.
Als mensen ideeën hebben hoe het beter kan, prima!! Daar wordt de club beter van. Geef het door aan het bestuur en/of ga naar de ALV. Maar berichten posten hier op het forum en dan verwachten dat het bestuur dit leest en direct inhoudelijk reageert, is dan wat makkelijk en eigenlijk ook wat raar.
Wat mij betreft komen berichten over wat beter moet en die aan het bestuur zijn gericht, pas op het forum als er contact is geweest met het bestuur (een net en constructief mailtje sturen is toch niet zo moeilijk?) en als reactie van het bestuur lange tijd uitblijft.
En vervolgens verwacht ik dat mensen met veel ideeën ook naar de ALV komen. Dat is de plek om zoiets met andere betrokken leden te bespreken. Anders blijft het toch een beetje roepen van afstand.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
06-08-2018 12:41 #1448200
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Sleepnet en privacy.
Net als in de grote mensen wereld zijn deze onderwerpen nu ook bij ons ingedaald.
En net als daar ontstaan er hier ook discussies over.
Die ook alle kanten op gaan.
En natuurlijk komt de rust ook vanzelf weer terug. Moge dat nu gebeuren.
Eens met Lex dat lidmaatschap, bezoek ALV en direct contact met bestuur de weg is voor veranderingen die je wenst.
En niet roepen op het forum in openbaar draadje.
Het lidmaatschap van de Fehac zal ook nu zijn voordeel hebben gehad voor ons bestuur. Daar staat alles al redelijk voorgekauwd.
fehac.nl/avg/
Tuurlijk moet je je er zelf wel in verdiepen en je keuzes maken of nuances aanbrengen.
Dat heeft bestuur netjes gedaan.
Also jetzt; Ruhe bitte!
En net als daar ontstaan er hier ook discussies over.
Die ook alle kanten op gaan.
En natuurlijk komt de rust ook vanzelf weer terug. Moge dat nu gebeuren.
Eens met Lex dat lidmaatschap, bezoek ALV en direct contact met bestuur de weg is voor veranderingen die je wenst.
En niet roepen op het forum in openbaar draadje.
Het lidmaatschap van de Fehac zal ook nu zijn voordeel hebben gehad voor ons bestuur. Daar staat alles al redelijk voorgekauwd.
fehac.nl/avg/
Tuurlijk moet je je er zelf wel in verdiepen en je keuzes maken of nuances aanbrengen.
Dat heeft bestuur netjes gedaan.
Also jetzt; Ruhe bitte!
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2018 13:40 #1448203
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Gesloten
Genoeg perspectieven al met al.
Moderators: Jerry Stam