Button Recente Discussies
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2016 20:39 #1105145
door V700 register
Button Recente Discussies is gemaakt door V700 register
Kan de button: Forum >> Recente Discussies alsjeblieft aangepast worden naar:
volvo700vereniging.nl/recente-discussies...estamp&sort=desc
Zo heb ik hem ook als snelkoppeling op mijn bureaublad namelijk, maar om nu elke keer naar mijn snelkoppeling te gaan als ik ergens op heb geantwoord is een beetje te veel van het goede. Kan iemand dit aanpassen, is toch de meest logische sortering lijkt mij. Zijn we ook eens af van die eeuwige kilometer topic bovenaan.
Dank u...
Zo heb ik hem ook als snelkoppeling op mijn bureaublad namelijk, maar om nu elke keer naar mijn snelkoppeling te gaan als ik ergens op heb geantwoord is een beetje te veel van het goede. Kan iemand dit aanpassen, is toch de meest logische sortering lijkt mij. Zijn we ook eens af van die eeuwige kilometer topic bovenaan.
Dank u...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2016 21:51 #1426770
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ja maar,
Dat er bepaalde onderwerpen standaard bovenaan staan is een beslissing die binnen de vereniging besloten is. Dat geldt dus ook voor het kilometer topic.
Ik denk dat je dat als gast hier dan maar moet accepteren.
Dank U...
Ik denk dat je dat als gast hier dan maar moet accepteren.
Dank U...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2016 22:32 #1426773
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het gaat niet om bepaalde
Het gaat niet om bepaalde onderwerpen maar om het feit dat de nieuwste reacties niet standaard bovenin staan zoals te doen gebruikelijk. Ook snap ik even niet wat mijn "gast" zijn hiermee te maken heeft, een beetje overbodige opmerking vindt je niet.
Ooit er over nagedacht dat je op je mobiel ook steeds door diezelfde topic titels moet scrollen voor je wat nuttigs ziet.
Ooit er over nagedacht dat je op je mobiel ook steeds door diezelfde topic titels moet scrollen voor je wat nuttigs ziet.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2016 10:30 #1426790
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Helemaal mee eens. Als je de
Helemaal mee eens. Als je de knop "Recente berichten" gebruikt, dan verwacht je niet dat de onderwerpen gerangschikt blijven op de tijd van de eerste post in het draadje, met sticky's bovenaan. Dan verwacht je, dat de nieuwste posts bovenaan staan, zoals in de link die Dronten zelf heeft gecreeerd.
Wie de vaste onderwerpen bovenaan wil zien, heeft daar andere menu-mogelijkheden voor zoals Forum/Overzicht.
Ik kan me overigens wel voorstellen dat dit is gedaan vanwege performanceproblemen: in het verleden bleek het "recente berichten" overzicht heel veel performance op de server te vragen.
Wie de vaste onderwerpen bovenaan wil zien, heeft daar andere menu-mogelijkheden voor zoals Forum/Overzicht.
Ik kan me overigens wel voorstellen dat dit is gedaan vanwege performanceproblemen: in het verleden bleek het "recente berichten" overzicht heel veel performance op de server te vragen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2016 23:51 #1426816
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic R.C.
Hallo Willem
De evenementen zijn "sticky" gemaakt, omdat de regiocoördinatoren dat zo wouden. Heeft dus met performance niks te maken.
groetjes
Mathy
De evenementen zijn "sticky" gemaakt, omdat de regiocoördinatoren dat zo wouden. Heeft dus met performance niks te maken.
groetjes
Mathy
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2016 15:31 #1426880
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic snelmenu
Recente discussie uit snelmenu gebruiken. Dan heb je van de rommel geen last.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2016 19:57 #1426882
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Snelmenu
Helemaal waar Adriaan maar dan moeten wel alle recente berichten daarin voorbij komen. Graag dus weg met die "rommel" De "rommel" kan toch heel gemakkelijk in de agenda of een spec. item gezet worden dan en is er tenminste weer een ergernis minder.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2016 09:41 #1426884
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Site openen
Ook via snelmenu recente discussies krijg ik nog 5 items, die niet de meest recente zijn.
Button Mijn recente inhoud vind ik de aantrekkelijkste om de site te openen, die is schoon van items waarin je niet geinteresseerd bent. De rest zoek je op via tabs.
Button Mijn recente inhoud vind ik de aantrekkelijkste om de site te openen, die is schoon van items waarin je niet geinteresseerd bent. De rest zoek je op via tabs.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2016 10:14 #1426885
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Test
Probeer eens: Snelmenu ==> Recente opmerkingen
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2016 12:12 #1426887
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Vast gezet
Is er wellicht de mogelijkheid om aan te geven welke berichten zijn vastgezet (sticky items), want daar zit vlg mij het verschil in.
Moderators: Jerry Stam