Profiel bewerken werkt niet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2013 20:29 #1392682 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Donaties
Wellicht in een aparte post eens peilen wie er vrijwillig wil doneren.
Doet het SAABforum ook en dat zorgt voor middelen om meer te kunnen doen en de moderatoren te ontlasten. Er staat ook standaard een knop rechtsboven met 'doneren' zodat nieuwe leden de gelegenheid hebben.
Veel mensen besparen geld door alle kennis op het 700 forum. Een kleine bijdrage retour zal voor velen daarom geen probleem zijn.
Zet mij maar bovenaan de lijst. Groet, Joost

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2013 21:23 #1392689 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Makkelijk gezegd????
Wat is er moeilijk aan om offertes aan te vragen bij professionele bedrijven en in kaart te brengen wat de kosten zijn, Ton? Jammer dat je mijn opmerking gelijk als negatief ervaart en daar ook zo op reageert. Als de kosten bekend zijn dan kunnen jullie aan ons leden voorleggen wat de (financiële) consequenties zijn en hoe die in te vullen zijn. Wellicht donaties van leden of een kleine contributieverhoging.
Ik zie alleen dat het zo niet meer werkt en probeer opbouwend wat suggesties aan te dragen, niets meer en niets minder.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2013 21:27 #1392690 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic +1

jsnijder schreef : Wat is er moeilijk aan om offertes aan te vragen bij professionele bedrijven en in kaart te brengen wat de kosten zijn

+1
Mijn contributie mag in elk geval voor 100% naar de site. Is ook de hoofdreden waarom ik lid ben van de vereniging (en blijf).

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
26-08-2013 22:45 #1392699 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Mathy geeft aan dat er meerdere kandidaten zijn
Jongens, voordat dit ontaard in een openbare herrie stel ik voor dat de acties waar Mathy en Ton het over hebben netjes worden afgerond.
Kan me voorstellen dat er binnen twee weken na nu, uit de kandidaten wel of geen invulling van de vacature komt.
Bij invulling is het opgelost. Zo niet, dat wordt dan denk ik ook bekend gemaakt, dan komt stap 2. Alternatieven zoeken.

Hoe kandidaten zich aanmelden maakt hopelijk niets uit.
Of het nu middels PB of mail aan het ene of andere mailadres gaat maakt natuurlijk niets uit.
Ik las ergens anders ook al dat er maar op 1 manier gereageerd kan worden om gehoord te worden. Dat soort ambtenarij past niet denk ik in een vereniging als het gaat om gezamenlijk een probleem op te lossen.
Als iemand zich per ongeluk bij mij zou melden dan zorg ik er ook voor dat het op de juiste persoon komt. En dan maakt het niet uit of dat per mail of pb is.

Ik was trouwens in de veronderstelling dat er een tijdelijke oplossing was voor de rol van webmaster. Kennelijk dus niet meer.

Zorgelijk vind ik de ontwikkelingen wel.
Ik lees alleen maar over vertrekkende moderatoren en webmasters.
Twee en een halve maand terug heeft zich al een kandidaat gemeld las ik net. Zijn kandidatuur is op dezelfde dag in behandeling genomen.
Ook lees en hoor ik alleen maar over (voornemens tot) opzeggingen van lidmaatschap en forumaccounts.

Misschien dat dit openbare draadje naar de ledensectie verplaatst moet worden.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 00:57 #1392715 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic d'r op
Hallo Wytze

Wytze schreef : Zijn kandidatuur is op dezelfde dag in behandeling genomen.

Hij staat nog steeds op de kandidatenlijst.

Wat je ook nog schreef : Misschien dat dit openbare draadje naar de ledensectie verplaatst moet worden.

TS is geen lid, verplaatsing zou betekenen dat hij z'n eigen draadje niet meer kan lezen.  JJager, die ook al in dit draadje heeft gereageerd, is trouwens ook geen lid.
@allemaal: Heb alsjeblieft nog even geduld.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 01:50 #1392720 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic humor?
@Wytze moet ik dat als humor zien?

@de rest van de lezers
Achter de schermen worden soms grote stappen gezet, alleen wil de wind nog al eens van richting veranderen waardoor we weer een andere richting op moeten wat niet altijd van het ene moment op het andere moment besloten kan worden, er word echt aan gewerkt om de problemen die we ondervinden aan te pakken, helaas gaat het niet zo snel als wij gehoopt hadden.

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
27-08-2013 10:32 #1392738 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Beste Tom
Ik geloof dat jij als enige humor verondersteld in mijn stukje tekst.
Het is bloedserieus.

Ik vind het een beetje jammer dat nu zelfs twee bestuursleden reageren zoals ze doen in dit draadje.

Je realiseert je kennelijk niet Tom dat de reacties voordat ik mijn bijdrage schreef in dit draadje een stevige lading irritatie en onbegrip in zich verbergen.

Wat bedoel je trouwens met de wind die uit een andere richting waait die jullie noopt het roer om te gooien en dus veel tijd kost bij het oplossen van de problemen? Ik neem aan dat het over het beheer van de site/het forum gaat? Ik kan me er niets bij voorstellen.

Wel vind ik het antwoord van Mathy hoopgevend waarin ik lees dat de kandidaat die zich op 15 juni heeft aangemeld nog in de race is samen met andere kandidaten.
Waarom maken jullie er geen duo rol van? Verdeeld de druk op de kandidaten en borgt gelijk de continuiteit.
Voor alle duidelijkheid: Ook dit is opbouwend bedoeld.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 10:58 #1392740 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Basis
Het is al vaker ter sprake gebracht maar de kern van "het probleem" is naar mijn mening het halsstarrig vasthouden aan Drupal.
Drupal is dusdanig complex en onstabiel dat er regelmatig problemen met de site zijn en dat het forum als forum veel beperkingn (foto's plaatsen etc.) heeft.
Het in de lucht houden van de site / forum en "repareren" van de problemen is dan ook niet eenvoudig en legt de lat voor een geschikte systeembeheerder wel erg hoog.
Wanneer wordt de onvermijdelijke knoop nu eens doorgehakt en overgegaan op meer geschikt en een eenvoudiger te beheren systeem?

• Jeroen Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 12:22 #1392742 door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Eenvoudiger
Drupal is wellicht niet het beste cms, maar welke is dat wel? Allen hebben ze zo hun voor- en nadelen.
Daarnaast lijkt me overstappen niet zo eenvoudig. Je wilt eigenlijk alle info en posts die nu op de site staan behouden. Hoe zet je het spul over van het ene systeem naar het andere?
En dan moet de meeste functionaliteit van de huidige site blijven werken en het liefst ook nog makkelijker en als het even kan ook nog met touchscreen.
Het kan vast allemaal wel, maar dit ga je niet eventjes in je eentje doen in een paar regenachtige weekenden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2013 13:17 #1392743 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 cents

jpost schreef : Drupal is wellicht niet het beste cms, maar welke is dat wel? Allen hebben ze zo hun voor- en nadelen.
Daarnaast lijkt me overstappen niet zo eenvoudig. Je wilt eigenlijk alle info en posts die nu op de site staan behouden. Hoe zet je het spul over van het ene systeem naar het andere?
En dan moet de meeste functionaliteit van de huidige site blijven werken en het liefst ook nog makkelijker en als het even kan ook nog met touchscreen.
Het kan vast allemaal wel, maar dit ga je niet eventjes in je eentje doen in een paar regenachtige weekenden.

Huidige forum afsluiten en alleen nog gebruiken voor zoeken en oude artikelen.Nieuw forum opstarten met PHPBB als software, leden overzetten en (bijna) klaar.Met het oude (Drupal) forum komt het echt nooit meer goed, geloof me.Just my 2 cents...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC