Limiet voor fotopagina foto's van 800 kB naar 1600 kB

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 12:29 #1306843 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Boompje knopje
Hallo Henk
Met het boomje knopje kun je ook foto's van fotopagina's invoegen.  Daarbij moet je er uiteraard wel op letten, dat je alleen de foto en niet de hele pagina invoegt.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 12:32 #1306844 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Ja, maar je moet NIET het boompje knopje gebruiken om een foto IN de berichttekst van een fotopagina in te voegen. Een foto aan een fotopagina toevoeren doe je met op "bladeren" achter "image" te klikken, zie stap 3 in de <a href="/node/36572" target="_blank">handleiding</a>.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 12:44 #1306846 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lastig
Het kan aan mij liggen maar ik vindt het vrij omslachtig om een foto toe te voegen in een foto pagina, heb de gebruiks aanwijzing 3X door gelezen maar voor mijn gevoel wordt het je moeilijk gemaakt om daar een foto te plaatsen, Mijn vraag is dan ook kan dat echt niet anders?

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 12:46 #1306848 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heerlijk toch om te zien dat
Heerlijk toch om te zien dat zelfs de mods (in mijn ogen toch echt de experts in het gebruiken van de site) al elkaar moeten verbeteren hoe het nou wel moet. Wat moeten de leken dan wel niet?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 12:48 #1306850 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen
Geen verbetering, Mathy had een aanvulling. We proberen het zo gemakkelijk mogelijk te maken maar moeten wel gebruik maken van standaard modules die er zijn. Daar kunnen we soms zelf nog wat aan aanrichten maar die ruimte is beperkt. Wil je foto's vaker gebruiken (en veel van de foto's zijn interessant genoeg voor) dan zijn de categorieen toch wel erg handig.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 12:50 #1306851 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Leken, zoals in verleden tijd van lijken.
Hallo Richard
Wat je hier ziet, is dat de ene moderator even niet helemaal goed begreep wat de andere bedoelde.  Dat heeft niks met de moeilijkheidsgraad van de fotopagina op zich.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 13:32 #1306852 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daar heb je inderdaad gelijk
Daar heb je inderdaad gelijk in. Want dat het als onnodig moeilijk wordt ervaren door verschillende gebruikers, dat staat buiten kijf. Of dat nou komt doordat er bepaalde modules gebruikt moeten worden of niet.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 14:21 #1306861 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Onnodig
Hallo Richard
Het is inderdaad onnodig, dat mensen dit als moeilijk ervaren.  Het is en blijft een invuloefening die met een beetje uitleg voor iedereen te begrijpen moet zijn.  Ik durf te wedden dat als ik m'n 8 jarige nichtje vertel hoe het moet, ze uiterlijk bij de derde keer zegt: "Dat kan ik zelf".  Voordeel bij m'n nichtje is, dat ik kan zien of ze iets fout doet en waar de moeilijkheid ligt.  Dat is bij sitegebruikers wat moeilijker.  En als ze dan ook nog niet kunnen of willen uitleggen waar het mis gaat, dan wordt het een lastig verhaal.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 14:34 #1306863 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klinkt als; we hebben zo`n
Klinkt als; we hebben zo`n mooi product, maar die domme klanten snappen het maar niet.
Wat zou je nichtje overigens innerlijk zeggen?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2011 16:02 #1306870 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Klinkt anders
Hallo Richard
Nee, klinkt als; we willen weinig moeite doen, niet om uit te zoeken hoe het wel moet en ook niet om te vertellen waar we blijven steken.  Een lampje vervangen gaat in ongeveer evenveel stappen en dat kan ook bijna iedereen.  Al duurt het drie kwartier, maar vragen hoe het lampje erin moet, ho maar.  Maar als je twee minuten moet zoeken om erachter te komen hoe je een foto hier op de site op een fotopagina moet zetten en het dan niet lukt, dan wordt er geklaagd dat het zo moeilijk is.  Terwijl je ook gewoon kunt zeggen waar je blijft hangen.
M'n nichtje klaagt alleen als ik nog niet begrepen heb, dat zij het allang begrepen heeft.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC