foto's verwijderen lukt niet - defecte/gesmolten katalysator
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Ahja, ik weet ook niet alles hoor, kan er best naast zitten.Jachtgroen schreef : Ik weet alleen dat Timen zo'n meter heeft die je in de uitlaat doet en daar kwam die waarde uit dus of dat co2 of co was dat weet ik zo niet meer is alweer een paar jaar geleden.
Maar een Co of Co2 van 0.3 met een carburateur op benzine is best behoorlijk laag.
Of was dat op GAS?
Dan was dat een erg mooie score.
Groeten,Gerben</div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het even opgezocht en als ik het goed gezien heb (behoudens alle randvoorvaarden) geldt voor mijn auto op G2 een max van 1.5% CO, en op G3 max 0,3% CO.gerryberrie schreef : Klopt,
Met G2 kan je zonder KAT een viergasmeting doorstaan, met G3 niet.G3 vereist een veeel lager CO gehalte, die je zonder KAT niet gaat halen.
Dat scheelt inderdaad behoorlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
Ik heb het even opgezocht en als ik het goed gezien heb (behoudens alle randvoorvaarden) geldt voor mijn auto op G2 een max van 1.5% CO, en op G3 max 0,3% CO.gerryberrie schreef : Klopt,
Met G2 kan je zonder KAT een viergasmeting doorstaan, met G3 niet.G3 vereist een veeel lager CO gehalte, die je zonder KAT niet gaat halen.
Dat scheelt inderdaad behoorlijk.
Het positieve ervan is natuurlijk dat jij straffeloos met katloze constructies (meer vermogen) kan experimenteren, en ik niet.... Maar ja, dat kost je dan ook wel 424 euro extra op jaarbasis....
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar een racekat kost 125, dus dat experimenteren lijkt me een dure hobby..Wouter1973 schreef : Maar ja, dat kost je dan ook wel 424 euro extra op jaarbasis....