Defect?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2009 01:15 #1223542 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verplicht leesvoer!

Wouter1973 schreef : Ongetwijfeld is Linux stabieler, vrij van virussen, en met veel meer mogelijkheden, maar nog altijd alleen voor gevorderden (waaronder ik mezelf niet reken). Ik heb Ubuntu en de door Ubuntu aangemaakte dualboot inmiddels met veel moeite weer verwijderd.

Ben blij met je bericht! Ik heb een jongen van 15 die ik al vaak het woord "Ubuntu" heb horen uitspreken in combinatie met: "Het is toch mijn pc!" Ik vermoedde al dat dit een omen was.
Rob K.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2009 10:14 #1223551 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Ik heb niet veel gelezen ....
Ik heb Ubuntu eerst uitgetest in VMWare. Daar loop je tegen het feit aan dat inderdaad een aantal opties niet beschikbaar is. Nu heb ik Ubuntu draaien op een kleine laptop, maar dan wel met redelijk specs.
Nu ben ik bezig om te kijken met welke Linux ditributie ik een PII met 128 Mb kan laten draaien, die heb ik namelijk ook nog liggen.
Om op het onderwep terug te komen, toch moet ik zakelijk verplicht aan de W XP met FF, maar daar heb ik ook geen problemen.
Ik laat FF de " prive gegevens" opruimen. Ik heb alles aangevinkt m.u.v. de cookies en de saves passwd. Wellicht voor andere FF-gebruikers ook een optie ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2009 15:10 #1223579 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ubuntu
Een uurtje met Ubuntu zitten spelen en ik vind het maar saai, alles werkt meteen, ziet er goed uit en is snel. Nee dan mijn Pentium 75 MHz van 15 jaar terug, windows 3.11, windows 95, OS/2 en Linux er op, dat was nog eens een puzzel! Het is echt ongeloofelijk hoe ver linux gekomen is in laagdrempeligheid, het is nu echt bruikbaar ook voor de gewone computer gebruiker. Ik ben nog niet helemaal om maar dual boot binnen windows XP is voorlopig een prima oplossing.
Overigens is Ubuntu ook een moi voorbeeld van wat voor moois je kunt maken met een groep gedreven mensen, een voorbeeld voor de club?
On topic, die dubbel gezipte schermen was trouwens toch een server side probleem, alleen wanneer niet aangemeld aan de site, browser maakte niet uit

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC