Is dit forum traag of doe ik iets fout
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn ADSL is voorzien van digitale telefonie. En die signalen worden in mijn SMC 7908BRa van elkaar gescheiden.
Die splitter die ik weg gehaald heb, was van mijn oude ADSL. Daarbij moest het telefoonsignaal al gescheiden zijn omdat het toen aanwezige modem geen telefoonaansluiting had.
Zal ik het straks in Asperen nog even verduidelijken?
Op de site van provider, <a href=" www.solcon.net ">Solcon, staat vermeld dat de splitter voor storingen kan zorgen en ook je inkomende signaal negatief beinvloeden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik weet niet wat Johan heeft gedaan, maar op dit moment is de site vrij snel en de pagina´s verschijnen zonder hikken op het beeldscherm.
Hej då
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Trouwens, errors kwamen zowel als bijlage, als extern gelinkt via een img tag, waarvan de tekst onder het invoerveld belooft dat het kan...
Via 'het boompje' kan ik postzegelformaat plaatsen (500 breed max - is minimaal 640 niet mooier - meer een standaardformaat?), maar dat is voor een advertentie niks... de andere advertenties hebben allemaal prachtige grote foto's!
- V700 register
- Nieuw lid
-
[edit] de site is nu weer gestart met herindexeren, over een paar uur hopelijk weer fatsoenlijke zoekresultaten [/edit]
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die beperking geldt vooral, als je de foto's in je eigen stukje van de site zet. Maar je kunt natuurlijk ook een foto uploaden. Of linken vanaf een andere site.web schreef : Via 'het boompje' kan ik postzegelformaat plaatsen (500 breed max - is minimaal 640 niet mooier - meer een standaardformaat?), maar dat is voor een advertentie niks... de andere advertenties hebben allemaal prachtige grote foto's!
Groetjes
Mathy
PS afbeeldingen kun je met bepaalde software ontdoen van veel overbodige (achtergrond) informatie. Hierdoor wordt een foto niet kleiner, maar beslaat minder plaats. Waardoor ie sneller geladen kan worden.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Oh, en ik denk niet, dat je hem veel kunt leren over de werking van bijvoorbeeld Gimp...
Maar uploaden van een grotere foto zou dus moeten kunnen, en daarna kan je 'm in je advertentie hangen als ik het goed begrijp?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hoe groot een foto precies mag zijn als je hem hier upload of vanaf een andere plek op internet linkt, weet ik niet precies. Maar groter dan 640 x 480 of 480 x 640 is in 99,9% procent van de gevallen niet nodig.
IMG tages werken NIET. Ieder plaatje kun je via het boompje hierboven in een bericht plakken.
Even de opties:
- Je zet het plaatje in je "eigen" 2MB hier op de site. Hier kan niemand anders bij dan jij als gebruiker. Met uitzondering van admin en waarschijnlijk wij moderatoren. Voor deze ruimte gelden redelijk strenge beperkingen, maar je hoeft het plaatje niet nog ergens anders neer te zetten.
- Je zet het plaatje op de site. Dit doe je via "Maak een ... Fotopagina" in de linker kolom.
- Je zet het plaatje ergens anders op het internet. Er zijn plekken waar dat gratis kan. Tips kan ik hierbij niet geven, omdat ik deze weg nooit bewandel.
- Bij optie 1 heb je al gebruik gemaakt van het genoemde boompje. ("Bladeren", "Upload", "Toevoegen") De plek waar dat plaatje staat, staat al in het bovenste regeltje van het scherm, dat geopend wordt, als je op het boompje clickt.
- Bij optie 2 ga je eerst naar je fotopagina. Je kunt hier kiezen voor "Verkleinde versie", "Normale afmetingen" en "Origineel". Vervolgens click je rechts en kies je "foto bekijken" (op de Mac heet het zo, op een PC heet het misschien anders). De link naar die foto kopieer je (rechter muisclick, "kopieren"). Nu druk je op het boompje. Ga naar de bovenste regel in het venster dat geopend wordt. "Plak" hier de link in.
- Bij optie 3 ga je naar de internetpagina waar de foto staat. Vervolgens click je rechts en kies je "foto bekijken" (op de Mac heet het zo, op een PC heet het misschien anders). De link naar die foto kopieer je (rechter muisclick, "kopieren"). Nu druk je op het boompje. Ga naar de bovenste regel in het venster dat geopend wordt. "Plak" hier de link in.
Groetjes
Mathy
PS voor wie moedeloos wordt na het lezen van bovenstaande tekst: Lees de tekst rustig door en probeer hem zin voor zin uit te voeren. Na een paar keer proberen, zul je merken dat het moeilijker lijkt, dan het is. Iedereen die een rijbewijs kan krijgen en vervolgens een Volvo 7/90(0) koopt, is clever genoeg om een plaatje in z'n bericht te kunnen plaatsen.