Volvo 700/900 register, eerste deeltje

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2008 20:19 #1196662 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic velden langer
vandaag even mijn auto ingevoerd. leuk systeem.

mag het veld (aantal toegelaten tekens) voor interieur (en misschien ook exterieur) wat langer ? als ik "jaquard/pluche grijs (6274)"  in wil voeren kan ik de laatste tekens niet "typen". wellicht handig om het veld langer te maken zodat codes ook vermeld kunnen worden ? mbv codes is eea makkerlijker te vergelijken. (geen misverstanden over stoffen / pluchen bekleding etc).

en je kunt je onderhoud er ook nog ergens aan hangen ? heb er op het forum naar gezocht omdat ik wist dat iemand daar een paar maanden terug ook om had gevraagd, maar kon die module en het draadje daarover niet meer terugvinden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2008 20:41 #1196664 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic in ontwikkeling

henk 940LPT schreef : mag het veld (aantal toegelaten tekens) voor interieur (en misschien ook exterieur) wat langer ? als ik "jaquard/pluche grijs (6274)"  in wil voeren ....

Kijk zulke deftige bekleding had ik nog geen rekening mee gehouden ;-) zal het veld wat langer maken en ook een kleurnummer veld toevoegen

henk 940LPT schreef :  
en je kunt je onderhoud er ook nog ergens aan hangen ?

Dat zit er ter test in maar alleen nog voor moderators, zal dat weer eens oppakken binnenkort

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2008 20:58 #1196665 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aangepast
Johan,

bedankt voor de bekledingcode, heb het meteen al aangepast.

ik wacht de onderhoudsmodule nog even af, klopt het wel dat ik het niet kon vinden (ben geen moderator) 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2008 23:58 #1196690 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Link..?
Hmm, mis ik iets? Paar weken geleden heb ik m'n auto in het register ingevoerd, maar nu zie ik in het menu aan de linkerkant dat hele register niet meer, en ook geen "Maak een..."-link om je auto in te voeren. Ben ik nu al stilzwijgend geroyeerd en zijn m'n ledenrechten gecanceld..? Of kijk ik niet goed..?
gr,Sander

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2008 08:33 #1196706 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Vreemd
Ik heb even gekeken, ik heb die linkjes dus wel. Ook even in je profiel gekeken, en je hebt nog netjes een V700 schildje bij je naam, dus dat zal het probleem niet zijn.
Toch nog een keer kijken? Of zou het tijdelijk even weggeweest zijn (onderhoudsmoment oid) en nu weer terug? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2008 09:03 #1196707 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic linker menu

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Ik heb even gekeken, ik heb die linkjes dus wel. Ook even in je profiel gekeken, en je hebt nog netjes een V700 schildje bij je naam, dus dat zal het probleem niet zijn.
Toch nog een keer kijken? Of zou het tijdelijk even weggeweest zijn (onderhoudsmoment oid) en nu weer terug? 

Hmm.. dit heb ik in het linker menu staan:
Recente discussies Recente pagina's Veel gestelde vragen Mijn Favoriete pagina's Mijn Prive berichten Mijn site instellingen (profiel) Maak een ...    Advertentie    Agenda item    Forum-discussie    Fotopagina    Informatiepagina    Weblink Populaire pagina's Volvo Nieuws Steekwoordenlijst Afmelden
Mis ik dan inderdaad iets?

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2008 09:09 #1196708 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Mist...
Er mist inderdaad iets. Mijn lijstje:
<div class="content"> <ul class="menu"><li class="leaf"><a href="/tracker" title="Kies uit de meest recente discussies op het forum">Recente discussies</a><li class="leaf"><a href="/recentpages" title="Kies uit de meest recent aangepaste pagina's in de site">Recente pagina's</a><li class="leaf"><a href="/Veel_gestelde_vragen" title="Veel gestelde vragen en hun antwoorden">Veel gestelde vragen</a><li class="leaf"><a href="/documentatie">Documentatie pagina's</a><li class="leaf"><a href="/mijnautos" title="Lijst van mijn auto's">Mijn auto's</a><li class="leaf"><a href="/blog/6">Mijn dagboek</a><li class="leaf"><a href="/bookmark/view" title="Eigen favoriete pagina's">Mijn Favoriete pagina's</a><li class="leaf"><a href="/privatemsg/inbox">Mijn Prive berichten</a><li class="leaf"><a href="/user/6">Mijn site instellingen (profiel)</a><li class="expanded"><a href="/node/add" title="Maak een pagina voor op de site">Maak een ...</a> <ul class="menu"><li class="leaf"><a href="/node/add/ed-classified" title="Bied je Volvo of onderdelen aan of laat weten wat je zoekt">Advertentie</a><li class="leaf"><a href="/node/add/content-evenement" title="Dien een nieuw evenement in voor de agenda">Agenda item</a><li class="leaf"><a href="/node/add/register-auto" title="Registreer hier je auto">Auto registratie</a><li class="leaf"><a href="/node/add/blog" title="Voeg een verslag van je dag toe">Dagboekpagina</a><li class="leaf"><a href="/node/add/forum" title="Start een discussie in het forum of stel je vraag">Forum-discussie</a><li class="leaf"><a href="/node/add/image" title="Stuur een foto in die van blijvend belang is voor de site">Fotopagina</a><li class="leaf"><a href="/node/add/page" title="Dien een nieuwe informatiepagina in">Informatiepagina</a><li class="leaf"><a href="/node/add/weblink" title="Verwijzing naar een andere Volvo gerelateerde site">Weblink</a>[/list] <li class="leaf"><a href="/register" title="Lijst van geregistreerde auto's">Auto register</a><li class="leaf"><a href="/popular" title="De meest bekeken pagina's in de afgelopen tijd">Populaire pagina's</a><li class="leaf"><a href="/node/3715" title="Nieuws van externe bronnen over Volvo">Volvo Nieuws</a><li class="leaf"><a href="/glossary" title="Lijst van beschikbare steekwoorden">Steekwoordenlijst</a><li class="leaf"><a href="/logout" title="Uw gebruikersnaam afmelden van het systeem">Afmelden</a>[/list] </div>  Misschien kan je bepaalde dingen in je profiel aan- en uitzetten? Moderatoren? Help?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2008 09:27 #1196709 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic duidelijk
Dat lijstje komt bekend voor, zo had ik het eerst ook.
Dank voor je hulp, Willem, ik zal 's kijken hoe ik het weer terug krijg.
gr,Sander

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2008 09:52 #1196711 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Lidmaatschap

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Misschien kan je bepaalde dingen in je profiel aan- en uitzetten? Moderatoren? Help?

Ik zie wel een 700 schildje, maar vind hem niet in de ledenlijst. Dit moet Johan even uitzoeken. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC