Nieuws user ''Blabla'', Interessepeiling Groupbuy Wasted Spark kits

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2014 22:01 #1410993 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor mij niet interessant

wessdan schreef : Mijn verbruik is idd een stuk lager dan voorheen, hangt ook van rijgedrag af. Over de hele linie is dit verschil tussen de 10 a 15 % (Mijn ervaring). Die bijna 20% haal ik alleen bij zeer voorzichtig rijden zoals hier in Nederland voorgeschreven is. Dit is natuurlijk ook in combinatie met de BTI (blabla) chips tbv LPG en mijn EZK chip die gefinetuned is voor IPD nokkenas.

Maar als ik op benzine nu al gemiddeld 1 op 10 rijd, met soms tussen tankbeurten al boven de 1 op 11 met 130 op de teller op de snelweg dan lijkt het me niet realistisch om nog eens een besparing van 20% op dat verbruik te verwachten (en op 1 op 13 uit te komen). Zeker niet als ik alleen voor wasted spark zou gaan en nokkenas en benzine chip niet ga wijzigen. Ik haak even af.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2014 22:21 #1410995 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic BTI
Mijn BTI chips en goldbox met wasted spark komen er al weer aan.

• FD Bijlsma
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2014 22:54 #1411247 door FD Bijlsma
Beantwoord door FD Bijlsma in topic Beste Volvo-fanaten, Zojuist
Beste Volvo-fanaten,
Zojuist heb ik de begintekst bijgewerkt, aantal foto's toegevoegd. De inschrijving is vanaf nu open. Heeft er iemand vragen? Stuur mij gerust een PB.
Wijzigingen:
-Coilpack met geintegreerde eindtrap is vervangen door een Bosch 2x2 met externe eindtrap, reden: Verwachte langere levensduur.
-Aanpaste bracket, voor bevestiging van de Coilpack en externe eindtrap.
-Extra toegevoegde korting vanaf 10 inschrijvingen!

Met vriendelijke groet,
Wessem340 - Fabian Bijlsma

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2014 19:31 #1411280 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Zet me maar op 't lijstje
Zet me maar op 't lijstje Fabian, zal er voor zorgen dat je mijn EZK opgestuurd krijgt :)

• FD Bijlsma
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2014 22:57 #1411286 door FD Bijlsma
Beantwoord door FD Bijlsma in topic Ok, toegevoegd aan de lijst.
Ok, toegevoegd aan de lijst. Kom goed, ik zie de EZK wel tegemoet!
Andere inschrijvingen zijn welkom, help elkaar aan een leuke korting!
Met vriendelijke groet,

• R Dobbelaere (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2014 11:38 #1411299 door R Dobbelaere (GAST)
Beantwoord door R Dobbelaere (GAST) in topic Hoi Fabian,Ik heb een
Hoi Fabian,
Ik heb een linkje gezet op volvolvo.nl. Heb het idee dat daar ook/meer interesse is voor zoiets.
Doe ermee wat je wil.
Zelf zou het me ook wel interessant lijken. Maar heb in de ene auto motronic en de andere carburateurs...

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2014 17:27 #1411314 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Even ter promotie
IK heb door Fabian mijn goldbox laten ombouwen voor Wasted Spark en er zijn speciale BTI chip in laten plaatsen voor VX3 en 15G. Vandaag een rondje gereden (met uiteraard ook de speciale chip in de ECU). Resultaat nog soepeler en 140 op de A28 (speciaal voor A_A) en voelde alsof ik de 200 makkelijk had kunnen halen. Zeer tevreden dus.

Volgende week komt de "winter-945". Daar ook maar Wasted spark inzetten dus. Eens even vragen of Fabian ook speciale chips voor T-nokkenas en 15G en handbak heeft.

• FD Bijlsma
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2014 23:10 #1411368 door FD Bijlsma
Beantwoord door FD Bijlsma in topic klinkt goed

DopdeDouwer schreef : Hoi Fabian,
Ik heb een linkje gezet op volvolvo.nl. Heb het idee dat daar ook/meer interesse is voor zoiets.
Doe ermee wat je wil.
Zelf zou het me ook wel interessant lijken. Maar heb in de ene auto motronic en de andere carburateurs...

*Voor EZK-daughterboard kits (en het inbouwen in uw EZ116K), Wasted-Spark omgebouwde EZ116K's, LH 2.4 / EZ116K tuningchips en meer, neem contact met mij op.*

Hartelijk dank! Ik heb een aantal dagen terug mij al aangemeld op Volvolvo.nl. Ik zal er extra informatie plaatsen in het topic!
Met vriendelijke groet,

• FD Bijlsma
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2014 16:36 #1411634 door FD Bijlsma
Beantwoord door FD Bijlsma in topic Nieuws
Beste mensen,
De uiterste inschrijfdatum ga ik opschuiven naar vrijdag 31-10-2014 23:59. Dit gezien ik de mensen de kans wel geven om in te kunnen schrijven, daarnaast ik niet tijdig al het materiaal kan fotograferen gezien ik nog wacht op enkele onderdelen.
De mensen die zich hebben ingeschreven kunnen wel al de EZK naar mij opsturen, vooruit betaling van €75,00 is hiervoor wel gewenst. De rest van het bedrag kan voldaan worden naar sluiting van de inschrijving en de definitieve uitkomst.
Daarnaast wil ik mij verontschuldigen voor het niet beantwoorden van enkele vragen in dit topic, ik probeer hier zo spoedig mogelijk op terug te komen, gezien de tijd mij tekort schiet!
Met vriendelijke groet,
Fabian Bijlsma

• Daniel Wessels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2014 22:38 #1411642 door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Ik heb de indruk dat er
Ik heb de indruk dat er velen hier nog niet precies weten wat het Bti (voormalige blabla) spul doet met onze bricks...
Er zijn natuurlijk een hoop nieuwe gebruikers/leden bij gekomen die de tijd van Martijn (blabla) niet meegemaakt hebben, lijkt me dus wel logisch...
Gelukkig heb je het weer opgepakt Fabian. Ben benieuwd wat je/jullie tzt nog ontwikkelen.
Hopelijk komen er nog meer liefhebbers bij (die het licht zien of waar de vonk bij overslaat ),
Grtz, Daniel

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC