Porten van 531 kop

  • Joseph Diks
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
12-05-2013 16:53 #1387051 door Joseph Diks
Beantwoord door Joseph Diks in topic Alles akkoord. Maar
Alles akkoord. Maar overgangen naar spruitstukken glad maken is altijd goed en zeker aan uitlaatzijde.

Ipv de VX3 zal ik een meer geschikt nokkenas kiezen voor het toerenbereik tot 3500 rpm. Vlgs mij gaat de VX3 heel wat rpms verder!!!

Rest van Chilm's lijstje wordt gevolgd. 15G ligt klaar. Weet iemand welke 15G de beste performance heeft ? Vlak of conische uitlaat?

Gegroet....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2013 18:04 #1387058 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic T
heb zelf een haat/liefde verhouding met VX3 en heb nu weer de T-as er in.
Maar dat is ook niet alles..(maar wel goed voor woon/werk/aanhanger/vrouw/verkeer).

Groeten uit Sint Jansklooster,
Wilfred Areiter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2013 19:18 #1387064 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic MBC?
Als je een 15G hebt liggen, koop dan op turbomeck.se een bracket en bijpassende actuator. Staat op 0,9 bar. Heb je ook geen MBC meer nodig. Heb zelf een 945 met vx3 en automaat en eentje met T-nokkenas en handbak (beide 15G, conisch met standaard-uitlaat en viking chips). Vx3 is wel fijn op hogere toeren, maar de T doet zijn werk wat onopvallender

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD