RVS uitlaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met een standaard luchtfilter & behuizing hoor je er geen drol van ook met een 15G niet. Of we zijn beide stokdoof mike

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Harm: met een ander luchtfilter wordt het wel wat luider ja. 3" dp heb ik ook

- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelfs die diesel van mij kun je goed horen als de inlaat buis er vanaf is, dan fluit hij er over toch heb ik hem er maar weer op gedaan uit voor zorg want je gaat gewoon met het geluid spelen die de Turbo dan maakt .
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Boy's ik heb een standaard luchtfilter (wel leeggehaald), en mijn 13c fluit als de malle, vraag maar aan Chris die dacht eerst dat mijn turbo stuk was, (nu ruim een jaar geleden maar hij leeft nog steeds hoor Chris) Turbo is natuurlijk wel aan 2 kanten gepoort uitlaatkant (inlaatkant van de turbo) en dp kant. Spoelt als de malle dus daar zal het van komen. Ook door de extra vergrote wastegate bij gas los een overduidelijke "whoosh", het kan dus echt wel.Geeft net dat beetje extra jus aan de baksteen, heerlijk.Voor de foto's nog eens <a href="/node/28784" target="_blank">KLIK</a>.Jelmar86 schreef : Zonder luchtfilter hoor je ook een mitsu goed. Heb je toen toch gehoord bij mijn auto, richting benschop. Met een standaard luchtfilter & behuizing hoor je er geen drol van ook met een 15G niet. Of we zijn beide stokdoof mike
misschien de leeftijd?
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
In de 940 hoor je hem ook Fluiten, maar wel stukken stillen dan in de 7 serie.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder hoorde ik geen turbo-fluit in mn 944 met 13c, niet in de 945 met 13c, en nu niet met 15g. 744's met garrett hoor ik wel. In een Impreza hoorde ik 'm ook ooit, idem in een Audi 100 turbo quattro. In de meeste moderne auto's hoor je turbo's niet. Kent iemand de band Placebo?
Edit: in de 944 reed ik zelfs nog een tijd zonder luchtfilter. Een afblazende cbv (?) hoorde ik wel, maar fluut'n? Meh.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ontopic: RVS is gaaf.