RVS uitlaat
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 15:49 #1342149
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Aluminiumgekleurde mening:
Simons is er in staal (gealuminiseerd: in gesmolten aluminium gedoopt) en RVS.gerryberrie schreef : Simons is officieel ook Geen RVS maar een Goeie Aluminium Legering.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 19:23 #1342203
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic RVS
Thanx voor alle reacties. De ervaringen zijn nogal divers. Ik ga prijsopgavan laten doen en neem dan een besluit. Rvs maatwerk lijkt mij de beste optie maar het moet niet de spuigaten uitlopen qua kosten...
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 19:27 #1342204
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Appels en Peren...eeuuh Tomaten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 19:36 #1342208
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ferrita tinnef
Zoek voor de gein eens op Volvo en Ferrita en Pasvorm en probleempjes. En doe dat dan ook eens bij de 850 jongens.
En denk dan nog eens na over Ferrita.
Een grote optocht van aanpassen en lek en niet passen en dempers er in en er uit. Nadeel van Simons is dat je een goedkope en een dure kwaliteit hebt. De goekope moet je niet nemen. De dure (ook geen echt RVS) is wel aan te bevelen en heeft wel een goede pasvorm. Bovendien maakt die niet veel herrie.
En denk dan nog eens na over Ferrita.
Een grote optocht van aanpassen en lek en niet passen en dempers er in en er uit. Nadeel van Simons is dat je een goedkope en een dure kwaliteit hebt. De goekope moet je niet nemen. De dure (ook geen echt RVS) is wel aan te bevelen en heeft wel een goede pasvorm. Bovendien maakt die niet veel herrie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 20:30 #1342217
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jeroen
Jeroen jij met eens ophouden met die indianajones verhalen!!
Je hebt zelf waarschijnlijk nog nooit een uitlaat vervangen!
Heb zelf al ferrita,s en simons gemonteerd en passen beide prima!
Het is echt niet waar wat jij allemaal hoort en leest!!!!!!!!!!!
Ferrita is een perfect goed uitlaat systeem,je bent de boel aan het opstoken!!!
Zelfs onder een 850 en v70 heb ik ze gehangen en ook prefecte passing...
Nu jij weer.................................................en nee dit heb ik niet gelezen dit heb ik zelf bevonden!
Dit is niet de 1e keer en ik laat me ook nu weer niet door de moderatoren de mond snoeren...
Je hebt zelf waarschijnlijk nog nooit een uitlaat vervangen!
Heb zelf al ferrita,s en simons gemonteerd en passen beide prima!
Het is echt niet waar wat jij allemaal hoort en leest!!!!!!!!!!!
Ferrita is een perfect goed uitlaat systeem,je bent de boel aan het opstoken!!!
Zelfs onder een 850 en v70 heb ik ze gehangen en ook prefecte passing...
Nu jij weer.................................................en nee dit heb ik niet gelezen dit heb ik zelf bevonden!
Dit is niet de 1e keer en ik laat me ook nu weer niet door de moderatoren de mond snoeren...
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 21:53 #1342233
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Ferrita
Ik had een Ferrita 3 inch onder de 940. Die is eronder weg gegaan omdat ik dat ding veels teveel herrie vond maken. Tussen 120 en 130 overstemde het zelfs de radio, terwijl de uitlaat wel goed gemonteerd/dicht was. (laten controleren)
Is daarna overgegaan naar René Holzken, die heeft hem nu onder zijn 940 hangen. Pasvorm is volgens mij inderdaad wel goed, het zijn alleen wel lawaaimakers. Het is maar net waar je van houdt.
Op termijn zou ik zelf ook wel graag weer een 3 inch willen hebben in RVS, de vraag is alleen welke. Het moet namelijk wel stil zijn... en dat schijnt lastig te zijn.
@ Chris (scaniar), denk aan je hart... zoveel mensen zoveel smaken en meningen. Het is net als met automatenkoffie, het is nooit goed voor iedereen.
Gr. Chris
Is daarna overgegaan naar René Holzken, die heeft hem nu onder zijn 940 hangen. Pasvorm is volgens mij inderdaad wel goed, het zijn alleen wel lawaaimakers. Het is maar net waar je van houdt.
Op termijn zou ik zelf ook wel graag weer een 3 inch willen hebben in RVS, de vraag is alleen welke. Het moet namelijk wel stil zijn... en dat schijnt lastig te zijn.
@ Chris (scaniar), denk aan je hart... zoveel mensen zoveel smaken en meningen. Het is net als met automatenkoffie, het is nooit goed voor iedereen.
Gr. Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 22:30 #1342236
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stil! Lastig?
Lastig om de auto stil te krijgen met een 3"?
Het is een kwestie van de keuze van je dempers, dan is het goed te doen.
Zorgen dat de uitlaat goed spanningsvrij in zn rubbers hangt, en dat het eindstuk voorbij(!) je achterbumper komt, dan ben je een heel eind.
Net zo fluisterstil als een originele uitlaat is bijna te benaderen met een extra demper... Maar ja.. Dat kost wat meer..
Het is een kwestie van de keuze van je dempers, dan is het goed te doen.
Zorgen dat de uitlaat goed spanningsvrij in zn rubbers hangt, en dat het eindstuk voorbij(!) je achterbumper komt, dan ben je een heel eind.
Net zo fluisterstil als een originele uitlaat is bijna te benaderen met een extra demper... Maar ja.. Dat kost wat meer..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 22:34 #1342238
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jaja
@ chris: moeilijk om naast jou nog een cowboy te accepteren? 
@ jelmar: goed verhaal, maar een beetje herrie is best gaaf. En dat terwijl ik dat vroeger nooit gezegd zou hebben. True story. We bellen langs elkaar heen btw. T is nu jouw beurt.

@ jelmar: goed verhaal, maar een beetje herrie is best gaaf. En dat terwijl ik dat vroeger nooit gezegd zou hebben. True story. We bellen langs elkaar heen btw. T is nu jouw beurt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 22:38 #1342239
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de paarse gromt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2011 22:44 #1342240
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Turbo geluiden
Mensen hier praten vaak zo opgewonden over turbo geluiden, dat er twee dingen gaande kunnen zijn: of ik ben stokdoof, of er wordt nogal overdreven door andere leden.
Moderators: Jerry Stam