Iemand ervaring met Lesjofors veren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
1982 - 1984 en nieuwer dan 84, met starre achteras.Nu is mijn vraag, wat is er anders aan auto's van 82 t/m 84?Want de veren voor de auto's van 82-84 verlagen slechts 30mm, en de veren voor de latere wagens 40mm.
Ik heb zelf overigens een 760 uit 86.Daarnaast vraag ik me af, zouden de estate veren een optie zijn, ivm de extra benzine tank?
Ervaring met andere verlagingsveren zijn ook welkom, want op de foto's spreekt <a href="/node/24859">de verlaging van white rice</a> me ook erg aan, zeker niet te laag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
de auto's t/m 5/1984 hebben andere bovenste en onderste veerschotels, die zijn qua ontwerp gelijk aan die van een 240.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heeft ook met schokbrekers te maken.......mijn bilsteins tillen een auto ongeveer 1 cm op...dus met intrax nu 3.5 cm lager.
Denkl met standaard schokbrekers dat ie nog verder zakt.......zou ik alleen nooit doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat lijkt mij wat veel, ik kan ze met mijn eigen gewicht makkelijk induwen dus dan vraag ik me af hoe 2 dempers een voortrein van een auto à 700 kg omhoog kunnen houden. Maar het helpt wel jascaniar164 schreef : mijn bilsteins tillen een auto ongeveer 1 cm op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu heb ik wel achter koni geel genomen en dat bevalt erg goed, het mag achter best wat stugger gedempt zijn, daar merk je bij een 700 niet zoveel van mbt comfort(verlies).
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.volvo700vereniging.nl/node/37688flip_21 schreef : B6 heeft een zeer stabiele constructie, handig bij zware belasting (sturen en remmen). Koni kun je mooi afstellen, dat heeft mijn broer.
Nu heb ik wel achter koni geel genomen en dat bevalt erg goed, het mag achter best wat stugger gedempt zijn, daar merk je bij een 700 niet zoveel van mbt comfort(verlies).
www.youtube.com/user/MrBlablaishere#p/a/u/1/M2vUQYMCnKI
Volvo 940 estate B230fk PRINS VSI en een bu