hoeveel vermogen of koppel kan een achteras aan van de 700/900- serie
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Dus voorbeeld voor google zoeken: V8 ford 430ci site:turbobricks.com
Misschien heb je hier wat aan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Donor vinden, alles custom -laten- maken van motorophanging tot uitlaat, en dan de aansturing..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G. Los
-
- Premium lid
-
- Berichten: 145
Deze melding krijg ik ook altijd.Hein Wolda schreef : Ik krijg altijd:Searching has been disabled.
Maar goede tip van je via google. Werkt goed. dank.
Volvo 760 Turbo Estate, Juni 1986, B230ET, M46, RHD, Leer, zilver met.Volvo 740 2.3GL Estate, Jan 1987, B230K, automaat, leer, Zilver met.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, niet te verhelpen met diesel veren. Ook de gehele gewichtsverhouding van de auto zal veranderen.Gydomatra schreef : Denk je dat de "balans"van de auto verstoort zal worden met zo'n dikke V8? Te verhelpen met diesel veren etc?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De 460 kan je makkelijk lichter maken trouwens.Haal het gietijzeren inlaatspruitstuk eraf en vervang door aluminium.De standaard gietijzeren uitlaatspruitstukken ook vervangen door mooie uitlaat herders van dunwandige pijp.Scheeld je al snel 40 kg.Blok zo dicht mogelijk tegen je schutbord aanzetten voor de gewichtsverdeling.Accu achterin plaatsen?De pk's en het koppel van de 460 hangt erg af waar de motor uit komt en uit welk jaar.Maar het varieerd van zo'n 250pk en 400Nmkoppel tot een 500pk met 700Nm koppel.In alle gevallen genoeg om je banden snel op te roken dus.Gewoon inbouwen dus en minder hard de hoek om gaan.En genieten van het geluid.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">En met zo'n (in vergelijking licht) Dieselblokje voel je al dat ie over de vooras wil gaan schuiven.henk 940LPT schreef : Dieselblok weegt volgens het Volvo data pocket booklet tussen de 200 en 210 kg. Het eerste voor de non-turbo, het tweede voor de turbo.
Met een redblock een stuk minder last van.
Groeten,Gerben</div>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar ik me ook zorgen om zou maken is de stevigheid van de vooras. Die scheuren some al bij diesels (vroege voorassen van de 700 serie). Met een grote V8 mag je die dus ook verstevigen (extra lassen zetten etc.)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.