Tuning in Rotterdam ;-) (745t)
- V700 register
- Nieuw lid
-
De feulcuts zijn eruit, wel de boost pressure switch onder het dashboard losgehaald zodat de switch nu de stand van mijn gaspedaal is. En verder heeft hij nu wel een ander probleempje, rond de 2000~2500 toeren met constante snelheid rijden resulteert in stotteren (maakt nu uit welke versnelling). Iemand een idee waarom dit nu ineens gebeurd?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je hem nog niet besteld hebt, dan is dit misschien ook wel iets:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300384599908Woes schreef : Overigens geen geld voor een afr --> klik
Zit nog een timer op ook, dat ie nog even blijft lopen, als je hem af zet.
70 pond, free shipping, zonder sensor, maar die had je al, toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
waar heb je die Wideband vandaan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
...omdat ik er waarschijnlijk zelf ook nog aan moet, aan een AFR, zou je me kunnen uitleggen, waarom je die van 150 euro verkiest boven die van 70 pond??Waarom de een, of de ander? (los van het feit dat je hem al besteld had, natuurlijk)Woes schreef : Er is iemand de de aem breitband voor rond de 150e aanbiedt, kostenloos verzenden, nergens goedkoper gevonden!
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Woes: erg goed bezig, ik houd dit topic in de gaten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, die had ik ook al gevonden, maar die komt uit de states (ook al is de advertentie in het Duits getypt). Geen problemen met douane kosten dus? Was er iets van sample op je doos geschreven?Woes schreef : michael, ik heb hem van ebay.de besteld. Er is iemand de de aem breitband voor rond de 150e aanbiedt, kostenloos verzenden, nergens goedkoper gevonden! En je krijgt alles netjes afgeleverd
@Bas: Wat gj zegt, bij die van jou zit geen sensor, dat is alleen een display. En nog een lelijke ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, van die sensor, maar Woes had die al begreep ik, dus ook niet nog eens nodig.Michael Oud schreef : @Bas: Wat gj zegt, bij die van jou zit geen sensor, dat is alleen een display. En nog een lelijke ook.
Ja, lelijk?Tsja, ik wil nog eens een digitaal dash bouwen (wie niet) en dan is een AFR met digitale aanduiding wel handig.Kwestie van de behuizing slopen, ander schermpje erin voor een schijtprijs, eentje die dan bij de rest past, en dan gaat het wel.Maar zo, zoals ie nu is, nou nee, ook niet mijn voorkeur.
Die timer is wel weer leuk......maar of het in de prijktijk ook werkt en nuttig is.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
*steekt vinger enthousiast de lucht in*Baseman schreef : (wie niet)
Een turbotimer is nonsens, tenzij je altijd als een idioot rijdt tot aan je oprit/parkeerplek.