JT uitlaat is binnen, foto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Huh... hoe bedoel je dat GJ, e.e.a. zit prima hoor, hoe kun jij zien "dat de pasvorm tegenvalt" dan?gj schreef : Vind de pasvorm nog behoorlijk tegenvallen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groeten Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mee eens, is ook niet zo erg, het paste net niet, vergeet ook niet dat het een "achterlijk" dikke kachelpijp is die naar beneden en onder de bodem door gaat. Ik zal i.d.d. eens even wat geluid opnemen en hier plaatsen.@GJ: Oh, o.k. ik begreep het al niet, maar je hebt gelijk, het hoort in 1 keer te passen eigenlijk.Woes schreef : Als je voor dat geld een complete uitlaat 3 inch, met 2 dempers hebt, zou ik het niet erg vinden wat kleine dingen aan te moeten passen
Hoe is het met het geluid..? Misschien een filmpje..?
Groeten Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volvo 940 estate / B230fk / LPi / 1997 / 360000 kms / 1997 ECC/grijs metallic/FERRITA 3 inch downpipe racecat+catback/HI-Tuning Steg2<a href="/taxonomy/term/1560"><acronym></acronym></a>Chilm schreef :
Mee eens, is ook niet zo erg, het paste net niet, vergeet ook niet dat het een "achterlijk" dikke kachelpijp is die naar beneden en onder de bodem door gaat. Ik zal i.d.d. eens even wat geluid opnemen en hier plaatsen.@GJ: Oh, o.k. ik begreep het al niet, maar je hebt gelijk, het hoort in 1 keer te passen eigenlijk.Woes schreef : Als je voor dat geld een complete uitlaat 3 inch, met 2 dempers hebt, zou ik het niet erg vinden wat kleine dingen aan te moeten passen
Hoe is het met het geluid..? Misschien een filmpje..?
Groeten Willem
Wel vreemd...
Ken iemand die hem ook heeft en dat was met een anderhalf uur bekeken en hij paste prima....
Ander type misschien
groet chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan neem ik aan dat dit de versie was met 2 dempers..? Misschien een filmpje/geluidje van? Ik heb namelijk al luttele uurtjes op youtube etc gezeten om te kijken naar een jt uitlaatsysteem voor een 740 maar kom altijd op 850's uit en andere ongein. Zoals amerikanen met open downpipe etc, niet dat je daar mee rond wil rijden hahaJW schreef : de JT uitlaat voor mijn 240 (ook 3") paste niet echt goed, daar moest een stukje tussen gelast worden achter het achterwiel. Zal wel wat spreiding in de toleranties zitten. Geluid is erg goed, echt stil voor 3". Toen ie eenmaal was aangepast was ie in een half uur gemonteerd.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze gemist: (740 met B230ET)Woes schreef : Ik heb namelijk al luttele uurtjes op youtube etc gezeten om te kijken naar een jt uitlaatsysteem voor een 740 maar kom altijd op 850's uit en andere ongein.
Hij kan blijkbaar zelfs letterlijk vlammen.
Of deze, 940 Turbo met 3" JT:
Of deze:
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef :
Deze gemist: (740 met B230ET)Woes schreef : Ik heb namelijk al luttele uurtjes op youtube etc gezeten om te kijken naar een jt uitlaatsysteem voor een 740 maar kom altijd op 850's uit en andere ongein.
Hij kan blijkbaar zelfs letterlijk vlammen.
Of deze, 940 Turbo met 3" JT:
Of deze:
die vent met zijn kar kende ik wel al, maar vond de kwaliteit daar nou niet echt goed van.. Maar wel vlammen idd haha, bedankt voor die andere twee

- V700 register
- Nieuw lid
-
ja, ik heb de versie met 2 dempers. nog geen filmpje. Bedenk wel dat een 240 een echt grote 2e demper heeften meer bochten in de uitlaat, maar minder demping in het interieur. Geluid zal altijd wat anders zijn dan bij een 7 serie.Woes schreef :
Dan neem ik aan dat dit de versie was met 2 dempers..? Misschien een filmpje/geluidje van? Ik heb namelijk al luttele uurtjes op youtube etc gezeten om te kijken naar een jt uitlaatsysteem voor een 740 maar kom altijd op 850's uit en andere ongein. Zoals amerikanen met open downpipe etc, niet dat je daar mee rond wil rijden hahaJW schreef : de JT uitlaat voor mijn 240 (ook 3") paste niet echt goed, daar moest een stukje tussen gelast worden achter het achterwiel. Zal wel wat spreiding in de toleranties zitten. Geluid is erg goed, echt stil voor 3". Toen ie eenmaal was aangepast was ie in een half uur gemonteerd.