JT uitlaat is binnen, foto's

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2010 12:59 #1268766 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Huh...

gj schreef : Vind de pasvorm nog behoorlijk tegenvallen.

Huh... hoe bedoel je dat GJ, e.e.a. zit prima hoor, hoe kun jij zien "dat de pasvorm tegenvalt" dan?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2010 16:08 #1268779 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Uit je verhaal maak ik op dat je nog behoorlijk wat heb moeten aanpassen aan de downpipe. Vandaar dat ik de pasvorm nogal tegen vind vallen. Op zich geen probleem als je handig bent en een brug ter beschikking hebt, maar anders lijkt het me een crime.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2010 18:53 #1269367 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ach
Als je voor dat geld een complete uitlaat 3 inch, met 2 dempers hebt, zou ik het niet erg vinden wat kleine dingen aan te moeten passen =) Hoe is het met het geluid..? Misschien een filmpje..?

Groeten Willem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2010 23:46 #1269418 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt

Woes schreef : Als je voor dat geld een complete uitlaat 3 inch, met 2 dempers hebt, zou ik het niet erg vinden wat kleine dingen aan te moeten passen =) Hoe is het met het geluid..? Misschien een filmpje..?
Groeten Willem

Mee eens, is ook niet zo erg, het paste net niet, vergeet ook niet dat het een "achterlijk" dikke kachelpijp is die naar beneden en onder de bodem door gaat. Ik zal i.d.d. eens even wat geluid opnemen en hier plaatsen.@GJ: Oh, o.k. ik begreep het al niet, maar je hebt gelijk, het hoort in 1 keer te passen eigenlijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 06:37 #1269438 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vreemd

Chilm schreef :

Woes schreef : Als je voor dat geld een complete uitlaat 3 inch, met 2 dempers hebt, zou ik het niet erg vinden wat kleine dingen aan te moeten passen =) Hoe is het met het geluid..? Misschien een filmpje..?
Groeten Willem

Mee eens, is ook niet zo erg, het paste net niet, vergeet ook niet dat het een "achterlijk" dikke kachelpijp is die naar beneden en onder de bodem door gaat. Ik zal i.d.d. eens even wat geluid opnemen en hier plaatsen.@GJ: Oh, o.k. ik begreep het al niet, maar je hebt gelijk, het hoort in 1 keer te passen eigenlijk.
Wel vreemd...
Ken iemand die hem ook heeft en dat was met een anderhalf uur bekeken en hij paste prima....
Ander type misschien

groet chris

Volvo 940 estate / B230fk / LPi / 1997 / 360000 kms / 1997 ECC/grijs metallic/FERRITA 3 inch downpipe racecat+catback/HI-Tuning Steg2<a href="/taxonomy/term/1560"><acronym></acronym></a>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 14:29 #1269479 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de JT uitlaat voor mijn 240
de JT uitlaat voor mijn 240 (ook 3") paste niet echt goed, daar moest een stukje tussen gelast worden achter het achterwiel. Zal wel wat spreiding in de toleranties zitten. Geluid is erg goed, echt stil voor 3". Toen ie eenmaal was aangepast was ie in een half uur gemonteerd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 19:50 #1269831 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Still

JW schreef : de JT uitlaat voor mijn 240 (ook 3") paste niet echt goed, daar moest een stukje tussen gelast worden achter het achterwiel. Zal wel wat spreiding in de toleranties zitten. Geluid is erg goed, echt stil voor 3". Toen ie eenmaal was aangepast was ie in een half uur gemonteerd.

Dan neem ik aan dat dit de versie was met 2 dempers..? Misschien een filmpje/geluidje van? Ik heb namelijk al luttele uurtjes op youtube etc gezeten om te kijken naar een jt uitlaatsysteem voor een 740 maar kom altijd op 850's uit en andere ongein. Zoals amerikanen met open downpipe etc, niet dat je daar mee rond wil rijden haha =)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2010 20:23 #1269836 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze?

Woes schreef : Ik heb namelijk al luttele uurtjes op youtube etc gezeten om te kijken naar een jt uitlaatsysteem voor een 740 maar kom altijd op 850's uit en andere ongein.

Deze gemist:
(740 met B230ET)
Hij kan blijkbaar zelfs letterlijk vlammen.
Of deze, 940 Turbo met 3" JT:

Of deze:

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-03-2010 13:55 #1269912 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic filmpjes

Baseman schreef :

Woes schreef : Ik heb namelijk al luttele uurtjes op youtube etc gezeten om te kijken naar een jt uitlaatsysteem voor een 740 maar kom altijd op 850's uit en andere ongein.

Deze gemist:
(740 met B230ET)
Hij kan blijkbaar zelfs letterlijk vlammen.
Of deze, 940 Turbo met 3" JT:

Of deze:

die vent met zijn kar kende ik wel al, maar vond de kwaliteit daar nou niet echt goed van.. Maar wel vlammen idd haha, bedankt voor die andere twee =)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-03-2010 19:44 #1269948 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .

Woes schreef :

JW schreef : de JT uitlaat voor mijn 240 (ook 3") paste niet echt goed, daar moest een stukje tussen gelast worden achter het achterwiel. Zal wel wat spreiding in de toleranties zitten. Geluid is erg goed, echt stil voor 3". Toen ie eenmaal was aangepast was ie in een half uur gemonteerd.

Dan neem ik aan dat dit de versie was met 2 dempers..? Misschien een filmpje/geluidje van? Ik heb namelijk al luttele uurtjes op youtube etc gezeten om te kijken naar een jt uitlaatsysteem voor een 740 maar kom altijd op 850's uit en andere ongein. Zoals amerikanen met open downpipe etc, niet dat je daar mee rond wil rijden haha =)

ja, ik heb de versie met 2 dempers. nog geen filmpje. Bedenk wel dat een 240 een echt grote 2e demper heeften meer bochten in de uitlaat, maar minder demping in het interieur. Geluid zal altijd wat anders zijn dan bij een 7 serie.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC