Voorgestelde Planning van Evenementen en sleuteldagen 2014!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar volgend jaar mag je ze zelf plannen dit jaar doe ik die maar als je denk het aan te kunnen mag je ze dit jaar ook gaan doen hoor je zegt het maar.
@Mathy, ik ga er toch eens mee stoeien zal vast wel fout gaan maar dat zien we dan wel weer .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Windhoos, dagelijks ellende mee dus dan moet het toch eens lukken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mooi aanbod Tom, ik laat ze dan nog even aan jou over.Zet jij deze in de agenda?Ik kom wel in November meedoen.TGTF schreef : @ Rudiger, Ze horen bij jou pakket maar gezien je in de "leer" fase zit heb ik deze datums geprikt
Maar volgend jaar mag je ze zelf plannen dit jaar doe ik die maar als je denk het aan te kunnen mag je ze dit jaar ook gaan doen hoor je zegt het maar.
Groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook wil ik voorstellen om de sleutelagenda ( enkel de datums en plaatsen) onderaan de openingspagina te zetten ipv de dagboeken.Die dagboeken zijn soms maanden ongewijzigd en bieden niet meteen relevante info over r de vereniging.
Groeten, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat je verder als opmerking neer zet ben ik wel voor te vinden om een overzicht neer te zetten waar alle leden(dus ook niet betalende leden) kunnen zien wat er waar gedaan word, zodat ze zien wat er de komende tijd gaat gebeuren zodat ze misschien eerder om zijn en ook lid worden en gezellig mee doen met sleuteldagen, en hoe dit uitgevoerd kan worden daar heb ik verder geen kaas van gegeten maar ik meen dat ik zoiets al eens geoppert had bij de moderatoren, Want het is geen geheim dat we wat organiseren dat mag iedereen van mij zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Tom, het gaat er juist om dat leden het steeds bovenaan zien verschijnen, ik vind het wel;-) Niet iedereen gaat in de agenda klikken of zoeken in de discussies, en met het vastpinnen breng je het ook onder de aandacht van leden die misschien nog nooit komen sleutelen zijn... en idd voor de niet leden onder de openingsfoto en info ipv de dagboeken..
Gr
- V700 register
- Nieuw lid
-