Voorgestelde Planning van Evenementen en sleuteldagen 2014!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2014 20:43 #1402646 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic adres
@ Rudiger,  Ze horen bij jou pakket maar gezien je in de "leer" fase zit heb ik deze datums geprikt, je hebt al 3 dagen dit jaar op 1 adres die redelijk zwaar zijn want na een dag vragen beantwoorden/helpen/koffie drinken/broodje eten en de klets tussendoor ben je wel gaar na een dag Nordicar maar al die weg rijdende bakstenen doen je dat vergeten.
Maar volgend jaar mag je ze zelf plannen dit jaar doe ik die maar als je denk het aan te kunnen mag je ze dit jaar ook gaan doen hoor je zegt het maar.

@Mathy, ik ga er toch eens mee stoeien zal vast wel fout gaan maar dat zien we dan wel weer  .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2014 21:13 #1402647 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Sleutelen
Hallo Tom
Waarom doe je de sleuteldagen bij Nordicar niet samen met Rudiger, dan kan ie het kunstje bij je afkijken?
En laat je niet uit het veld slaan door Drupal als je met tabellen aan de gang gaat.  Soms gedraagt ie zich een beetje zoals Windows.  Anders dus dan je verwacht. 
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2014 15:14 #1402677 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nordicar
Daar ben ik ook bij hoor bij Nordicar, ik gooi hem niet zomaar in het diepe en zeker niet bij Nordicar want we hebben nu wel weer een betrouwbare status bij ze gekregen en dat willen we zo houden.
Windhoos, dagelijks ellende mee dus dan moet het toch eens lukken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2014 11:58 #1402734 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic November

TGTF schreef : @ Rudiger,  Ze horen bij jou pakket maar gezien je in de "leer" fase zit heb ik deze datums geprikt
Maar volgend jaar mag je ze zelf plannen dit jaar doe ik die maar als je denk het aan te kunnen mag je ze dit jaar ook gaan doen hoor je zegt het maar.

Mooi aanbod Tom, ik laat ze dan nog even aan jou over.Zet jij deze in de agenda?Ik kom wel in November meedoen.

Groeten Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2014 14:51 #1402759 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prima
Ga ik doen Rudiger, en in November loop je maar mee bij Janse en dan kun je het jaar er op gewoon kan uitvoeren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2014 08:18 #1402829 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vastpinnen...
Is het mogelijk om de sleuteldagen bovenin vast te zetten in het menu recente discussies? Dat lijkt me beter voor de vindbaarheid.
Ook wil ik voorstellen om de sleutelagenda ( enkel de datums en plaatsen) onderaan de openingspagina te zetten ipv de dagboeken.Die dagboeken zijn soms maanden ongewijzigd en bieden niet meteen relevante info over r de vereniging.

Groeten, Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2014 15:53 #1402844 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tipje
Wat ik zelf gedaan heb is het draadje van de planning in mijn Favorieten gezet waardoor ik het altijd snel kan vinden.

Wat je verder als opmerking neer zet ben ik wel voor te vinden om een overzicht neer te zetten waar alle leden(dus ook niet betalende leden) kunnen zien wat er waar gedaan word, zodat ze zien wat er de komende tijd gaat gebeuren zodat ze misschien eerder om zijn en ook lid worden en gezellig mee doen met sleuteldagen, en hoe dit uitgevoerd kan worden daar heb ik verder geen kaas van gegeten maar ik meen dat ik zoiets al eens geoppert had bij de moderatoren, Want het is geen geheim dat we wat organiseren dat mag iedereen van mij zien.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2014 16:00 #1402845 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vindbaarheid

Hoi Tom, het gaat er juist om dat leden het steeds bovenaan zien verschijnen, ik vind het wel;-) Niet iedereen gaat in de agenda klikken of zoeken in de discussies, en met het vastpinnen breng je het ook onder de aandacht van leden die misschien nog nooit komen sleutelen zijn... en idd voor de niet leden onder de openingsfoto en info ipv de dagboeken..

Gr

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2014 16:04 #1402846 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic doel
Wij bedoelen allebij het zelfde alleen anders geformuldinges... Maar dat is ook mijn idee hoor maar de eerste tip was ook voor jezelf bedoelt,Misschien dat een van de Mod's hier nog iets aan kan toevoegen of er een idee voor heeft, zij kennen de software beter dan ik maar je idee sluit dus volledig aan bij wat ik ook graag wil zien en zeker als we straks over gaan naar de nieuwe software.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC