Voorgestelde Planning van Evenementen en sleuteldagen 2014!
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Het oude draadje(KLIK) werd het wat lang dus nu gaan we gewoon per jaar een overzicht maken om het overzichtelijk te houden.
Dus zouden jullie hieronder willen aangeven welke dagen en/of datum's jullie wat/wanneer/wie en waar organiseerd, en daarbij aangeven of het een voorlopige planning is of als hij vast staat.Dan zal ik het in een lijst plaatsen zoals we allemaal gewend zijn.
Sleuteldagen[/b] Zaterdag 22 MaartBosscha te Langezwaagvan9:00uur tot16:00?uur Zaterdag 5 AprilNordicar te Heerhugowaardvan9:00uur tot15:30uurZaterdag 19 AprilA.Janse te Elburgvan9:00uur tot15:00uurZaterdag 17 MeiKoops te Eesvan9:00uur tot15:00?uurZaterdag 7 Junivd Wulp te Spijkenissevan9:00uur tot16:00uurZaterdag 28 JuniNordicar te Heerhugowaardvan9:00uur tot15:30uurZaterdag 13 September Nordicar te Heerhugowaardvan9:00uur tot15:30uurZaterdag 4 OktoberBosscha te Langezwaagvan9:00uur tot16:00?uur Zaterdag 18 OktoberPoetsdag te Bergambachtvan9:00uur tot16:30uurZaterdag 8 NovemberA.Janse te Elburgvan9:00uur tot15:00uur
Workshop's/ Poetsdagen
- Zaterdag 10 Mei workshop carcleaning te Baarn (KLIK) Tijd: van 13:00 uur tot 16:00 uur
Verenigings Evenement[/b]
- NieuwjaarsReceptie 2014
- Algemene Leden vergadering 2014
- PRV-Rit 14-06-2014 Hier het Agenda Item KLIK Tijd: vanaf 12:00 uur tot 17:00 uur
- VKB te Rosmalen 27 en 28 September (KLIK)
- Najaarsrit 12-10-2014 Omgeving Emmeloord(nadere info volgt nog)
NON-[/b]Verenigings Evenement[/b]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou graag willen weten welke datum's jullie wat willen gaan doen,Niet alleen voor dit draadje maar tijdens de ALV wil ik ook met iets voor de dag komen zodat we al wat datum's kunnen noemen naar de leden toe.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Even Voor Harm:Janse nodigt ons weer van harte uit om in 2014 weer terug te komen, kwam er toch langs en wilde weten of mijn kleppendeksel boutjes er al waren maar die waren er nog niet maar dit melde hij mij wel dat we weer welkom waren.
- Henk Huisman
- Nieuw lid
-
Eerst een vraagje om sneller op het regio forum te komen met een klik.
Kan er voor ons niet een aparte knop komen knop komen in de bovenbalk naast start.
Of een regel lager links naast het kopje documentatie, daar zit nog ruimte op deze balk.
De voor gestelde sleuteldagen van regionoord zijn : 22 maart Bosscha
17 mei Koops
4 oktober Bosscha
En zo je kan lezen mist voorlopig er de najaars sleuteldag bij Koops.
Na de laaste sleuteldag in sept. van 2013 was de opkomst voor Koops zo laag dat hij het wel had gezien.
De omzet was die dag 32,85 en daar kon hij de verlichting niet voor laten branden.
Koops is een hele andere man dan Bosscha die het gewoon leuk vindt dit soort dagen.
Maar bij Koops daait het toch meer om de verdiensten als je snapt wat ik bedoel.
Ik ben twee weken terug bij Koops geweest om een poging te doen weer een sleuteldag te doen, na lang overleg voorlopig een keer in het voorjaar dus.
Ik heb inmiddels al een ander bedrijf achter de hand van mocht het niet meer verder gaan met Koops.
Maar er was ook nog een ander soort probleem bij Koops met een lid van ons wat ik graag voor de ALV vergadering even zou willen bespreken als dat kan.
Groeten Henk
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Er staan al zoveel links...H Huisman schreef : Eerst een vraagje om sneller op het regio forum te komen met een klik.
Kan er voor ons niet een aparte knop komen knop komen in de bovenbalk naast start.
Ik weet niet hoe je er momenteel naartoe gaat, maar als je rechts boven in de balk op "Forum" clickt en dan op "Regiocoördinatorforum", dan hoef je maar twee keer te clicken.
groetjes
Mathy
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan nu alvast melden dat ik Zaterdag 4 Oktober niet bij Bosscha aanwezig kan zijn vanwege de verjaardag van mijn partner.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Password opslaan en je loopt automatisch naar binnen.
Trouwens Henk, als er problemen zijn met een lid moet dat niet wachten, dat moet meteen even bekend gemaakt worden, dit om ergernis wegens uitblijven van een reactie te voorkomen, desnoods even telefonisch met één van de bestuursleden.