Sleuteldagbeleid

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2009 20:12 #1257288 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Overdenking

Mathy schreef : Vraag is of je met aantekenen het doel bereikt dat je wilt bereiken.  Je wijst hem niet alleen op z'n fouten (geheel terecht overigens), maar doet dat ook nog via een aangetekende brief.  En dat middel is misschien wat aan de zware kant.

Daar heb je een punt, daar heb ik niet bij stilgestaan.De bedoeling was, dat je hem erop kunt aanspreken als ie zich volgende keer weer niet aan de regels houdt, waarop hij niet moet kunnen antwoorden dat hij de brief nooit gehad heeft.Dat bedoelde ik, maar een aangetekende brief, is wel een zware regel, als je het in het licht zet, wat jij net aan doet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 12:05 #1257401 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Kleine aantekening

Miquelangelo1969 schreef : Ik heb daar ook over nagedacht, en zal de brief per post aangetekend versturen..... als ik van Mark of de secretaris zijn adres kan krijgen?
GG,

Laten we inderdaad hopen dat het zover niet hoeft te komen en dat je prima mail het gewenste resultaat oplevert. Mocht dat niet zo zijn, dan staat zijn adres in de ledenlijst op deze site.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2009 12:30 #1257406 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neen.

mjarmuszewski schreef : Mocht dat niet zo zijn, dan staat zijn adres in de ledenlijst op deze site.

Neen, helaas, dat is dus niet het geval.klaarblijkelijk omdat er bij zijn account een bitje met kenmerk hidden aangemerkt staat.Dat vond ik al wat vreemd, maar daar is al eens over gesproken, en toen niet echt iets aan veranderd (omdat daat ook geen noodzaak toe was)
Zie hier: www.volvo700vereniging.nl/v700ledenlijst/toonlid/187 Ik kwam daar via hier: www.volvo700vereniging.nl/user/925
En om het af te maken, staat hier de discussie van toen, onderaan wordt Adrian genoemd. www.volvo700vereniging.nl/node/24009

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 10:14 #1258859 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic mail
Beste RC's

het is inmiddels al weer even geleden dat ik de mail verstuurd heb, en ik heb (nog) geen reactie ontvangen van de heer Versluijs.
Is er naar het  <a href="mailto:*@levenskunst">*@levenskunst nog een nader email adres bekend? Anders ben ik bang dat de brief wel heel erg mosterd na de maaltijd gaat worden.
&#160;
GG,
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2009 11:29 #1258870 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stuur
Stuur Marc even een mailtje via secretaris@volvo700vereniging.nl voor alle contactgegevens van Versluijs.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2010 14:21 #1260995 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic brief<>mail
Ik heb de heer Versluijs nu ruim twee weken geleden een brief gezonden daar hij niet op mijn mail reageerde.
Echter op de brief ook nog geen reactie gehad. Wellicht dat het bestuur een reactie heeft gehad?
&#160;
GG,
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC