Onderkant tectyleren of roestbescherming
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
een garagehouder die ik ken doet het al meer als 30 jaar met alle oldtimers zowel vanzich zelf als van zijn klanten en nog niet 1 is er van geroest :}
en bij mijn mercedes zelfs wat kleine gaatjes onder de portieren geboord om er olie in te spuiten en na 29 jaar nog een een mercedes in mijn bezit zonder 1 roest plekje :}
ga die maar eens zoeken :}
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En het blijft zacht en plakkerig, dat is denk ik een van de belangrijkste kenmerken van een bodembeschermer. Veel goedkopere bodembeschermers drogen zo hard op, dat het op den duur kan bladderen (kan vocht onder komen) en beschadigen bij steenslag en dergelijke. Zo'n harde overspuitbare bijvoorbeeld, moet je zeker niet onder je auto spuiten, alleen eventueel op je dorpels e.d. Een zachte laag blijft langer zitten en kan meer hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wordt ook vaak op de wielkassen gebruikt, wel een ongezond werkje..sanshan schreef : afgewerkte olie is gewoon het goedkoopste en het beste effe de kokerbalken (van binnen) en de rest 1x per jaar volspuiten en rot nooit en kost niets .
een garagehouder die ik ken doet het al meer als 30 jaar met alle oldtimers zowel vanzich zelf als van zijn klanten en nog niet 1 is er van geroest :}
en bij mijn mercedes zelfs wat kleine gaatjes onder de portieren geboord om er olie in te spuiten en na 29 jaar nog een een mercedes in mijn bezit zonder 1 roest plekje :}
ga die maar eens zoeken :}
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-