Verwijderen kleine maar storende deukjes.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 17:30 #1188254 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kloppen en drukken maar.

edebree schreef : 100 Euro is niet veel als je bedenkt dat plamuren en spuiten van een scherm een veelvoud kost. Afgezien van het risico op kleurverschil na het spuiten.
Een beetje kloppen en drukken lijkt het wel. Inderdaad, maar het vergt vele jaren ervaring, een scherp oog en een sterke arm.  en dan is zelfs 100 euro per uur niet gek. Ik kan het weten, want ik heb zelf ook de cursus gevolgd.

Indrdaad het lijkt eenvoudig maar zo gaat het ook vaak met circusacts het lijkt niet moeilijk.Als je maar heel lang getraind/geoefend hebt.
Maar als jij de opleiding gedaan hebt ben je er ook bedreven in of niet?
Doe je ook wat met de kennis die je hebt opgedaan .voor je beroep b.v.?
Is zo.n cursus betaalbaar?

groeten
peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 18:24 #1188262 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mannetje
he Bert, waar zit jouw mannetje ergens?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 19:47 #1188268 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wolvega

mbroeren schreef : he Bert, waar zit jouw mannetje ergens?

Ik moet zijn adres nog even weer opzoeken, maar hij woont in Wolvega.
Gevonden: 
<a href=" www.autorestyling.nl/ "> www.autorestyling.nl/
&#160;
Aardige man maar schrok eigenlijk wel dat volvo's moeilijker waren dan japaners en dergelijke.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 20:01 #1188276 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zal ook nog even een
Ik zal ook nog even een duit in het zakje doen: prijs is redelijk, ik zit in de branche, weet dat er ca. euro 80.== ex. BTW wordt gerekend voor een vlak. Dan klopt die 100 eurootjes wel aardig. En zoals reeds gezegd, een vlak spuiten kost vele malen meer, met daarbij het risico van kleurverschil... Overigens is het zo dat de meeste carcleaning bedrijven tegenwoordig ook voor particulieren werken, deze hebben ook vaak een uitdeuken-zonder-spuiten-service. Dus als je nog geen goed adres gevonden hebt kan je daar ook je licht eens opsteken? Succes, Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 20:06 #1188277 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oh ja, op mijn oude 960 is
oh ja, op mijn oude 960 is in Frankrijk eens een hagelbuitje gevallen, ik had de dakkoffer erop, dus het dak bleef deukvrij, maar de motorkap... Het leek wel een poffertjesplaat. De uitdeuker-zonder-spuiten kreeg 'm weer helemaal strak, voor - naar ik mij meen te herinneren -  nog geen 200 euri De schade was getaxeerd op ca. 1200 euri, tel maar uit de winst! Dat wilde ik nog graag even delen.  Tom

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 21:39 #1188375 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch weer hagelnieuw

voltomvo schreef : oh ja, op mijn oude 960 is in Frankrijk eens een hagelbuitje gevallen, ik had de dakkoffer erop, dus het dak bleef deukvrij, maar de motorkap... Het leek wel een poffertjesplaat. De uitdeuker-zonder-spuiten kreeg 'm weer helemaal strak, voor - naar ik mij meen te herinneren - nog geen 200 euri De schade was getaxeerd op ca. 1200 euri, tel maar uit de winst! Dat wilde ik nog graag even delen. Tom

Ik vind het wel knap day je al die deuken er weer zonder kloppen uit kan krijgen.
Ik snap dat het gebeurt doordat je de deuk middels kloppen weer terug brengt zodat het plaatwerk weer vlak is.Je moet dan wel een geoefend oog hebben en een vaste hand.En natuurlijk een gedegen opleiding.
Het lijkt me een uitdaging om het eens uit te proberen op een deur van de sloop b.v.
Zou je die lepels als particulier ook kunnen kopen,wat kosten ze en waar zouden ze te koop zijn.

Groeten

peter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 21:44 #1188376 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foutje !!
Sorry Tom maar door een vreemde handeling van mij is mijn reactie vermengd met de jouwe.Het wordt daardoor een taalkundig vreemd verhaal.
Groeten peter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 21:53 #1188378 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic restyler
Op de poetsdag in juni afgelopen jaar was een restyler aanwezig. Deze verwijderde dus dergelijkde deukjes. Kosten lagen rond de € 30-40, afhankelijk van de deuk en de bereikbaarheid. Als je zelf demonteerde was het goedkoper. Ik heb het die dag ook laten doen en het resultaat was verbluffend! Een echte aanrader, en in verhouding goedkoop. Adres kan ik wel doorgeven, maar ik weet niet of hij het hele land beslaat.
Goede ervaringen mee dus.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 22:00 #1188381 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rechtgezet.
@Peter: Ik heb het voor je rechtgezet.
Groet,
Tamas 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2008 07:56 #1188409 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Komt eraan...............

bas850 schreef : Ik weet dat ze bij de 850 club weleens een uitdeuk zonder spuiten dag hebben georganiseerd misschien kan dat ook voor de 700-900 vereniging gedaan worden.

In de laatste Factor stond in de agenda dat we bezig zijn om in samenwerking met Dr. Vinyl een cosmetica dag te organiseren.
Dit zal ergens in Juni plaatsvinden en er zal dan ook een restyler aanwezig zijn.
Lezen jullie de agenda in de Factor wel.........................

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC