Verwijderen kleine maar storende deukjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Indrdaad het lijkt eenvoudig maar zo gaat het ook vaak met circusacts het lijkt niet moeilijk.Als je maar heel lang getraind/geoefend hebt.edebree schreef : 100 Euro is niet veel als je bedenkt dat plamuren en spuiten van een scherm een veelvoud kost. Afgezien van het risico op kleurverschil na het spuiten.
Een beetje kloppen en drukken lijkt het wel. Inderdaad, maar het vergt vele jaren ervaring, een scherp oog en een sterke arm. en dan is zelfs 100 euro per uur niet gek. Ik kan het weten, want ik heb zelf ook de cursus gevolgd.
Maar als jij de opleiding gedaan hebt ben je er ook bedreven in of niet?
Doe je ook wat met de kennis die je hebt opgedaan .voor je beroep b.v.?
Is zo.n cursus betaalbaar?

groeten
peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet zijn adres nog even weer opzoeken, maar hij woont in Wolvega.mbroeren schreef : he Bert, waar zit jouw mannetje ergens?
Gevonden:
<a href=" www.autorestyling.nl/ "> www.autorestyling.nl/

Aardige man maar schrok eigenlijk wel dat volvo's moeilijker waren dan japaners en dergelijke.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind het wel knap day je al die deuken er weer zonder kloppen uit kan krijgen.voltomvo schreef : oh ja, op mijn oude 960 is in Frankrijk eens een hagelbuitje gevallen, ik had de dakkoffer erop, dus het dak bleef deukvrij, maar de motorkap... Het leek wel een poffertjesplaat. De uitdeuker-zonder-spuiten kreeg 'm weer helemaal strak, voor - naar ik mij meen te herinneren - nog geen 200 euri De schade was getaxeerd op ca. 1200 euri, tel maar uit de winst! Dat wilde ik nog graag even delen. Tom
Ik snap dat het gebeurt doordat je de deuk middels kloppen weer terug brengt zodat het plaatwerk weer vlak is.Je moet dan wel een geoefend oog hebben en een vaste hand.En natuurlijk een gedegen opleiding.
Het lijkt me een uitdaging om het eens uit te proberen op een deur van de sloop b.v.
Zou je die lepels als particulier ook kunnen kopen,wat kosten ze en waar zouden ze te koop zijn.
Groeten
peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goede ervaringen mee dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
In de laatste Factor stond in de agenda dat we bezig zijn om in samenwerking met Dr. Vinyl een cosmetica dag te organiseren.bas850 schreef : Ik weet dat ze bij de 850 club weleens een uitdeuk zonder spuiten dag hebben georganiseerd misschien kan dat ook voor de 700-900 vereniging gedaan worden.
Dit zal ergens in Juni plaatsvinden en er zal dan ook een restyler aanwezig zijn.
Lezen jullie de agenda in de Factor wel.........................