Verwijderen kleine maar storende deukjes.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 13:11 #1063423 door V700 register
Verwijderen kleine maar storende deukjes. is gemaakt door V700 register
Hallo volvisten

heeft een van jullie ervaring met het laten wegkloppen,weglepelen van kleine deukjes en vooral wat kost het.
Op een poetsdag is het gedaan las ik in het verslag.Het lijkt een peulenschil maar kost het ook een appel en een ei??

Groeten

peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 13:22 #1188213 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 100 euro
Ik heb 2 deukjes weglaten wrijven op mijn voorspatschermen bij mjn 240. Link en rechts had ik hier een deuk. Ik heb zelf de koplampen eraf gehaald en de man kon de deuk er uit wrijven. Dit grapje kostte mij toen 100 euro en het resultaat was zeer goed.
ik heb veel oeite moeten doen om er een te vinden want veel bedrijven/garage weten wel iemand maar dan moet het via de garage. Ik had hier geen zin in en elf uiteindelijk iemand gevonden en het bij dee man thuis laten doen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 14:10 #1188220 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic deurput
zo'n SUV deurdeukje zou ik er ook graag uit hebben, hou me aanbevolen voor tips

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 14:25 #1188223 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uitdeuken dag
Ik weet dat ze bij de 850 club weleens een uitdeuk zonder spuiten dag hebben georganiseerd misschien kan dat ook voor de 700-900 vereniging gedaan worden.

bas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 14:38 #1188224 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic drie man
Ik ken in Friesland minstens drie zeer goede uitdeukers die zonder spuiten de meeste deuken eruit kunnen drukken. Er is ook een landelijk opererende organisatie: <a href=" www.gremmer.nl/ "> www.gremmer.nl     
Uitdeukdag: goed idee!    Maar lang niet alle deuken kunnen op die wijze verwijderd worden. Maak altijd eerst even foto's, en overleg met de uitdeuker.    TIP !   NIET ZELF GAAN BEGINNEN MET UITDEUKEN, dan kan de expert niks meer voor je auto doen.
Eric de Bree

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 15:32 #1188237 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopgeest voor weinig?

Bert N schreef : Ik heb 2 deukjes weglaten wrijven op mijn voorspatschermen bij mjn 240. Link en rechts had ik hier een deuk. Ik heb zelf de koplampen eraf gehaald en de man kon de deuk er uit wrijven. Dit grapje kostte mij toen 100 euro en het resultaat was zeer goed.
ik heb veel oeite moeten doen om er een te vinden want veel bedrijven/garage weten wel iemand maar dan moet het via de garage. Ik had hier geen zin in en elf uiteindelijk iemand gevonden en het bij dee man thuis laten doen.

Hoi Bert
100 euro ,vind ik veel geld of ben ik te krenterig?
Ik heb het idee dat het met een paar tikjes en klopjes gefixt is of vergis ik me.
Hoelang doet zo 'n klopgeest daar over?
&#160;
groeten
peter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 15:36 #1188238 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kloppende prijzen!!

bas850 schreef : Ik weet dat ze bij de 850 club weleens een uitdeuk zonder spuiten dag hebben georganiseerd misschien kan dat ook voor de 700-900 vereniging gedaan worden.
bas

Hallo Bas
een uitdeukdag lijkt mij ook wel wat mits de prijs ook klopt.
Groeten
peter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 16:16 #1188247 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 uur werk
De beste man had ongeveer 2 uur werk en het is echt een niet makkleijk om het goed te doen. 1 voorscherm zat een vlinke deuk en hiermee is hij lang bezig geweest en de andere kant zat een klein deukje en eigenlijk niet de moeite waard om apart te laten doen. omdat ik zelf alles de en monteerde heeft hij die er ook uitgehaald.
100 euro is wel veel geld maar 2 uur werk kost natuurlijk ook wel wat. Ik was er wel heel tevreden over en vond het wel 100 euro waard.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 17:10 #1188251 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wat is veel?
100 Euro is niet veel als je bedenkt dat plamuren en spuiten van een scherm een veelvoud kost. Afgezien van het risico op kleurverschil na het spuiten.
Een beetje kloppen en drukken lijkt het wel. Inderdaad, maar het vergt vele jaren ervaring, een scherp oog en een sterke arm.  en dan is zelfs 100 euro per uur niet gek. Ik kan het weten, want ik heb zelf ook de cursus gevolgd.
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2008 17:25 #1188253 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Valt mee
Ja Bert twee uur  voor 100 euro is niet de hoofdprijs,zeker niet vergeleken bij het tarief van b.v. de Volvo dealer.
Maar omdat het zo eenvoudig lijkt te gaan leek het me nogal prijzig.Ik heb het echter alleen eens op de TV gezien bij de grote beurt en daar stelde het weinig voor qua tijd. Maar ze hebben w.s. niet de hele scene uitgezonden.
&#160;
groeten
peter

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC