elke vakantie wel iets...

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2013 18:57 #1398499 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Dat zijn accu's voor auto's
Dat zijn accu's voor auto's met start/stop-systemen toch? Wel prijzig.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2013 10:29 #1398504 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank voor de reacties
dank jullie wel voor alle reacties! ik wilde al eens op de sleuteldagen langskomen, zonder duidelijk reparatie doel maar voel me nu zeker uitgenodigd!
Art

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2013 18:11 #1398640 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic doel

henk 940LPT schreef :

TGTF schreef : Wat je opnoemt zijn reguliere dingen bij de leeftijd die onze bakstenen inmiddels hebben, wat wil zeggen niet bijzonder genoeg om aandacht aan te besteden,

Als je er geen aandacht aan besteedt en het onderhoud volgens het boekje uitvoert (eigenlijk niet veel meer dan kleine/grote beurtjes en zo nu en dan een riem) dan kom je stil te staan.

Ik doelde ook op een dynamo die vervangen moet worden, die dingen geven op de raarste momenten tegenwoordig de geest,Een start onderbreker geeft na dik 15 jaar echt wel problemen, maar hoe controleer je die? is het zorg wekkend? nee want die dingen kunnen nu nog werken maar over 5 minuten naar zijn grootje zijn.Een dynamo kun je er af schroeven en even laten testen, maar dat is een moment opname dus die kan over 20 minuten ook naar zijn grootje zijn dus zorgwekkend nee, vervelend ja dat zeker wel, en helemaal met kids op de achterbank en dan 30+ dan worden ze heel snel erg vervelend ook al zijn het dagelijks hele lieve engeltjes maar dan worden het echt wel bengels leer ze mij kennen  .

eventuele lekage's zien en opsporen waar het vandaan komt is wel heel nuttig voordat je de ardennen induikt met 30+ en ben je dat elk jaar van plan is mijn advies vervang je koelvloeistof elke 2 jaar tegelijk met je remvloeistof en je radiator door blazen met water, brandstof filter+ olie filter vervangen dan heb je het meeste wel gehad wat voor ellende kan zorgen.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2013 21:45 #1398701 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Start stop
Welke auto doet dat dan niet? (geintje)
Hebben vreselijk veel start power en zijn in no-time weer opgeladen mocht je hem leeg krijgen.
Gekke storingen zijn in veel gevallen te wijten aan een slechter wordende accu.
Oeverloze discusies zijn er hier al over gevoerd.
Ik moet dat gezeur niet hebben.
Duur; wat is duur, met pech komen te staan of startproblemen kost meer.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC