waar atf bestellen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 18:23 #1098616
door V700 register
waar atf bestellen ? is gemaakt door V700 register
Ik wil mijn atf flushen, bij mijn favoriete amh kost 1 liter castrol dexron 2d eur 11.
Verkoopt geen grotere verpakkingen. Waar bestellen jullie atf voor een betere prijs ? Helaas verkoopt de Action geen atf
Verkoopt geen grotere verpakkingen. Waar bestellen jullie atf voor een betere prijs ? Helaas verkoopt de Action geen atf

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 18:29 #1392221
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Even naar...
Roosendaal komen Paul.
Regel ik wel wat bij Sallabas.
Regel ik wel wat bij Sallabas.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 18:32 #1392222
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic ..................................
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 18:41 #1392223
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je Leon dat scheelt nog
Dank je Leon dat scheelt nog wel wat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 18:51 #1392224
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sites
Diamondolie.nl of olietekoop.nl
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 19:23 #1392225
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Brezan
verkoopt die ook en ook in 5 ltr kannen (moeten ze wel bestellen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 19:28 #1392227
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb inmiddels besteld bij
Heb inmiddels besteld bij het adres van Leon, EUR 5 per liter is even iets anders als 11. Heb vandaag al 2 liter afgetapt, weer bijgevuld met nieuwe, kwartiertje gereden, weer afgetapt en weer bijgevuld. Bak schakelt merkbaar soepeler.
Ga dit de komende tijd dus nog maar een paar keer herhalen. Olie was niet pikzwart maar ook niet helemaal rood meer waarschijnlijk eerste olie nog. Handig een afzuigapparaat
Ga dit de komende tijd dus nog maar een paar keer herhalen. Olie was niet pikzwart maar ook niet helemaal rood meer waarschijnlijk eerste olie nog. Handig een afzuigapparaat

- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2013 22:58 #1392242
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Re: Brezan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-08-2013 06:17 #1392246
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zal
denk ik ook wel een beetje filiaalafhankelijk zijn of ze het zo hebben staan of niet. Was gisteren nog even bij de Bre en nog eens even gekeken. De ATF-II stond er wel in de 1 ltr kannetjes maar niet in de 5 ltr kannen.
En ja, die prijs scheelt idd enorm Leon maar is de olie dan kwalitatief net zo goed ? Ik heb geen specificaties gezien van die ATF olie van 42 euro.
En net zoals jij had ik een tweetal weken terug ook 15 ltr ATF-III gehaald bij de Bre (kan ook gewoon in onze ZF bakken gebruikt worden, is namelijk backwards compatibel) en was ook iets van 105 euro kwijt.
Dat verschil moet natuurlijk wel ergens inzitten. M.a.w. heeft de goedkopere olie dezelfde specificaties cq dopes erin als de dure ?
En ja, die prijs scheelt idd enorm Leon maar is de olie dan kwalitatief net zo goed ? Ik heb geen specificaties gezien van die ATF olie van 42 euro.
En net zoals jij had ik een tweetal weken terug ook 15 ltr ATF-III gehaald bij de Bre (kan ook gewoon in onze ZF bakken gebruikt worden, is namelijk backwards compatibel) en was ook iets van 105 euro kwijt.
Dat verschil moet natuurlijk wel ergens inzitten. M.a.w. heeft de goedkopere olie dezelfde specificaties cq dopes erin als de dure ?
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-08-2013 22:53 #1392334
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Re............................
Dirk, de specs staan in de beschrijving toch?En het verschil, tja deze 10ltr is verpakt als bulk ipv retail(met opdruk en schaalverdeling) dat scheelt allemaal.Je weet zelf ook wel dat de grootste kostenpost bij olie de winst is
Ik geloof niet dat die olie slecht(er) is maar het wordt je van alle kanten aangepraat dat alleen 'duur' goed is en dat goedkoop gewoon niet goed kan zijn. Ik heb dat ook jaren gedacht en me laten verleiden door maar klakkeloos die dure olie te kopen. Een huis-tuin-en-keuken-auto zoals de onze daarvan loopt de motor echt niet kapot omdat de olie goedkoper was. Wèl omdat er met (veel) te weinig olie wordt gereden en met een koude motor te veeleisend wordt omgesprongen. Dàt is echt killing voor een blok en zorgt voor onomkeerbare schade imho.
Dat ze in de racerij wat meer eisen stellen en terug willen vallen dat kan ik nog wel snappen met een motorblok dat net zo veel kost als een dozijn 960's bij elkaar...
Overigens ik geef de tip(die ik van een ander forumlid kreeg) door en ieder doet er mee wat hij wil. Take it or leave it
Dat ze in de racerij wat meer eisen stellen en terug willen vallen dat kan ik nog wel snappen met een motorblok dat net zo veel kost als een dozijn 960's bij elkaar...
Overigens ik geef de tip(die ik van een ander forumlid kreeg) door en ieder doet er mee wat hij wil. Take it or leave it
Moderators: Jerry Stam