APK als tussentijdse toets ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2012 11:43 #1346823
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 maanden
Ik zou zeggen google eens.
Nooit problemen mee, vaker de wagen gewoon 2 maanden aan de weg gehad.
Na 2 maanden is echter een automatische bekeuring een grote kans.
Maar je mag er niet mee rijden (muv naar de APK).
Nooit problemen mee, vaker de wagen gewoon 2 maanden aan de weg gehad.
Na 2 maanden is echter een automatische bekeuring een grote kans.
Maar je mag er niet mee rijden (muv naar de APK).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2012 12:19 #1346833
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 maanden
Klopt je mag de auto 2 maanden op de openbare weg hebben geparkeert, mits hij in de verzekering zit, Dit is mij door de RDW zelf gemeld toen ik bezig was met het plannen van de motorwissel van Mr Light Bleu, heb ik de RDW opgebeld hoe het nu zat en die vriendelijke vrouwen stem van een medewerkster aldaar vertelde mij dat hij 2 maanden na de afgelopen APK datum nog op de weg mocht staan, maar je mocht er alleen mee naar het APK station Rijden.
Tom.
Tom.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2012 12:21 #1346836
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Deurmat.
Wel apart dan, want ik heb nu al 2 maal gehad dat na 3 weken na het aflopen van de APK datum dat de CJIB bon al op de deurmat lag!
Groeten,Gerben
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2012 12:26 #1346840
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dan
Had je die kunnen aanvechten, maar je moet wel kunnen aantonen dat je er niet mee rijdt.
Ze zij dat het ook in het regelement stond, echter heb ik het nooit verder bekeken, en ik heb ook geen bon gehad, wel 2 keer oom agent aan de deur om te vragen waarom de auto er nog stond, en die zij ook ja het mag we hebben het na gevraagd(toen ze de 2de keer kwamen).
Soms moet je die gasten niet direct betalen maar even uitzoeken, en vaak helpt het bellen met de RDW, want ik heb het idee dat ze bij het CJIB ook zomaar wat doen zonder dat ze weten wat ze doen.
Tom.
Ze zij dat het ook in het regelement stond, echter heb ik het nooit verder bekeken, en ik heb ook geen bon gehad, wel 2 keer oom agent aan de deur om te vragen waarom de auto er nog stond, en die zij ook ja het mag we hebben het na gevraagd(toen ze de 2de keer kwamen).
Soms moet je die gasten niet direct betalen maar even uitzoeken, en vaak helpt het bellen met de RDW, want ik heb het idee dat ze bij het CJIB ook zomaar wat doen zonder dat ze weten wat ze doen.
Tom.
Moderators: Jerry Stam