745 met LPG verlagen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus achter ingekorte verzwaarde veren en voor 40 mm lesjöfor verlagingsveren is de 'standaard' methode. Dat met die oppompshocks klinkt goed, maar ik vrees dat ik de benodigde compressor niet heb. Dus ik zat te denken aan een setje Bilstein B6 sportdempers.peterduns schreef : idd met ingekorte veren en half zweden, dus het gaat echt wel goed. Als je gewoon netjes doet ziet geen apk meneer of ze gekort zijn. Niet een week voor de apk doen, dus netjes doorslijpen en afbramen, ml er op voor roest en is ok. Voordeel van inkorten is dat je het stapje voor stapje kan doen tot jij het goed vindt. Had zelfde probleem met de diesel voorveren, iets andere poten, zoek daar maar eens de verlaagde veren bij die goede resultaat geven.
Achter heb ik drie jaar geleden oppompdempers gekocht (compressor zat al in de auto) kan je ook nog doen, dus voor 250 / 300 voor oppompschoks en kan je veren achter ring erafslijpen. Je kan dan oppompen bij vracht zoals ik doe en lekker zacht bij toeren, wisselt bij mij ook veel met kinderen vakantie vracht etc.
succes ermee!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
staat erg netjes. slijpen etc aan veren tast je het veerkarakter aan ... stuiterbak ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je toevallig een onderdeelnummer, zodat ik e.e.a. kan nagaan.
Voor 2 cm lager komt wel mooi overeen met de 60/40 sets van Lesjöfor en IPD. Dus dat zou ideaal zijn.