V90 met prins LPG systeem, goede keuze? Update
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
<a href=" www.lpgonderdelenshop.nl/epages/61481037...roducts/%22AG%206%22 "> www.lpgonderdelenshop.nl/epages/61481037...roducts/%22AG%206%22
Anders vraag daar voor een offerte om inbouw, of met onderstaande heb ik goede ervaringen in het verleden gehad:
<a href=" www.vogelsautogas.nl/lpg_sets/default.asp?id=69 "> www.vogelsautogas.nl/lpg_sets/default.asp?id=69
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes met je keuze.
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Verder is een groot voordeel van dit systeem dat je de tank leeg kan rijden zonder dat je pomp het begeeft; die zit er niet in namelijk!
Is het wel een G3 installatie dan? Ik dacht dat elke G3 installatie een pomp in de tank had? Ik zou wel voor een G3 gaan, ivm belastingvoordeel, scheelt toch ruim € 100 per 3 maanden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is niet juist. Voor G3 of niet maakt het niets uit of er nu wel of geen pomp in de tank zit. Als er WEL een pomp in de tank zit, betekent dat NIET meteen dat de installatie G3 (bij het RDW) is. Kan ook G(2) zijn.Die pomp is in gebruik voor LPG systemen die LPG vloeibaar injectoren, zoals Vialle LPi. Voor ander LPG injectiesystemen, die de LPG in dampvorm injectoren, is er geen pomp in de tank maar wel een verdamper in de motorruimte. Zoals bjivoorbeeld bij Prins VSI.wim de jong schreef : Ik dacht dat elke G3 installatie een pomp in de tank had?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nieuwenhuijssen LPG Inbouw in Houten
Verkerk LPG Inbouw in Bunnik
en had nog een derde uitstaan maar die heeft tot nu toe nog niet gereageerd...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Erg vakkundig 'met behoud van originele auto'. Was 5 jaar geleden een paarhonderd euro goedkoper dan het door jou genoemde bedrag.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan.