inbouwstation (en kosten) in Noorden vh land
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben nieuw op dit forum en al de trotse bezitter van een volvo XC70 met 330.000 km op de teller, dus goed ingereden. Als tweede auto en deels woon/werkverkeervoor mijn vrouw willen we waarschijnlijk nog een volvo kopen en dan zo'n mooie 740 estate. De kans is groot dat ik de rode volvo 740 estate automaat uit 1986 met een B230F motor van David uit Vorden ga kopen. (staat op marktplaats). De auto ziet er goed uit en echt geen roest, ook niet bij de accubak, opendak e.d. Als de koop doorgaat zal ik dat hier melden.
Ik heb al heel al gelezen de afgelopen weken, maar zou het toch mooi vinden als ik hier nog wat adviezen kreeg. Kan iemand bv nog advies geven over een goed inbouwstation hier in het Noorden ( Gr, Dr en Fr)? En wat zijn de kosten voor LPG met een ringtank voor een B230F motor ongeveer? Zou dit lukken voor 1200 euro of moet ik eerder aan 1500 euro denken. Ik ga volgende week wel wat offertes opvragen, maar ben benieuwd of iemand al een indiactie kan geven.
mvg, Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Hesse in Wedde heb ik wel goede ervaringen mee, ze bouw(d)en veel LPG in Duits gekentekende auto's in.
Succes!
- christina de haan
- Nieuw lid
-
<a href=" www.adrieschouten.nl " target="_blank">->klik<-
Geen idee wat de kosten daar zijn,maar kijken kan nooit kwaad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wilde ook www.olijve-autogas.nl/ uit Assen vragen. Ik dacht dat die naam ook een keer hier langs gekomen was op een positieve manier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Word erg netjes ingebouwd , is idd wel wat duurder , maar alle waar is naar zijn prijs....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn keus is gevallen op Brouwer en dit is een keus geweest omdat alleen daar mijn vulnippel achter de benzineklep kon worden geplaats.
Wil je meer weten bijvoorbeeld prijs, pb dan even. Je kunt ook even langskomen, Roden in niet zover bij mij vandaan.
Ik woon in Beetsterzwaag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet
Mark
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
lange wachttijd!makman54 schreef : Ik heb inmiddels, dankzij het advies van Bert, een afspraak gemaakt bij Brouwer in Hoogeveen. Een mooie offerte. Een ringtank met een mooi weggewerkte vulopening achter het tankklepje. Ik kan pas begin juli daar terecht, maar dat heb ik er graag voor over. Zaterdag ga ik de volvo ophalen!
Veel succes zaterdag en hoop je auto snel te kunnen bewonderen