half warm niet stationair

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2011 22:55 #1337402 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank voor je tip. Altijd
Dank voor je tip. Altijd fijn om een manier te hebben om onderdelen te testen. Ik heb de cis-klep al meerdere malen schoongemaakt, zelfs al twee keer vervangen, maar ben er nu vrij zeker van dat dat niet het probleem was. Ik ben na wat proefritjes ook aardig overtuigd dat hij het nu definitef goed doet!
Helemaal gelukkig en het lijkt wel of hij sowieso veel mooier loopt. Dat zal waarschijnlijk door de BDP-sensor komen. Een iets ruimere marge in de gasklep schakelaar maakt hem een stuk betrouwbaarder. Blijkbaar verloopt dit wat bij koude/warme motor. Nu is het in ieder geval goed! Hij loopt ook niet meer op in toeren als ik in de file sta. Ik sta nu gelukkig te zijn in de file.

Ben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2011 08:20 #1337419 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gelukkig
Gelukkig zijn in de file. Gefeliciteerd, dat is het hoogst bereikbare! :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2011 10:57 #1337429 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Juist afstellen

Ben 740 schreef : Een iets ruimere marge in de gasklep schakelaar maakt hem een stuk betrouwbaarder. Blijkbaar verloopt dit wat bij koude/warme motor.

Als je op de schakelaar op de juiste manier afstelt, bouw je wat ruimte in om dat op te vangen. Juiste afstelmethode staat <a href="/node/17794" target="_blank">hier</a> beschreven.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC