3x prijsopgave inbouw 740 sedan B230F (is nu ingebouwd)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2011 20:36 #1334054
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoi bert,
brouwer bouwt heel
hoi bert,
brouwer bouwt heel netjes in!!
achter de kentekenplaat vind ik geen gezicht.. misschien een idee onder de bumper ???
ga binnenkort mijn dampgasinstallati ook inbouwen
brouwer bouwt heel netjes in!!
achter de kentekenplaat vind ik geen gezicht.. misschien een idee onder de bumper ???
ga binnenkort mijn dampgasinstallati ook inbouwen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2011 20:38 #1334055
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Soms
Soms zie je mensen die achter het klepje van de benzine-opening een soort gat met binnenschroefdraad hebben. Past net echter het klepje. Om LPG te tanken schroeven ze er een pijpje in met de nippel die weer op het LPG vulpistool past.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2011 20:50 #1334058
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Omvl gaat goed
Ook zoon zijn 940 sedan b230k 1992 (nu iets van 392000 km dacht ik )rijdt met een Omvl milenium LPG installatie met de mixer in het inlaatspruitstuk en verder geen problemen .
Heeft er zelf nu ongeveer 50000 km mee gereden en vorige eigenaar had de LPG installatie er bij 260000 km pas in laten zetten.
Zelf voor eigen b230k met pierburg lpg prijs opgevraagd en liggen rond de 1050-1250 afhankelijk van de soort gastank .
Heeft er zelf nu ongeveer 50000 km mee gereden en vorige eigenaar had de LPG installatie er bij 260000 km pas in laten zetten.
Zelf voor eigen b230k met pierburg lpg prijs opgevraagd en liggen rond de 1050-1250 afhankelijk van de soort gastank .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2011 21:55 #1334066
door V700 register
Hoi Bert,
Neen, dan gaat het niet lukken!
@ Jan Geert---> Maar Jan Geert toch, als de vulopening achter het nummerbord zit dan zie je deze juist niet! Bovendien kun je dan o.m. ook in Belgische en Franse parkeergarages komen met je auto zonder risico om weggesleept te worden. Vaak genoeg zie je daar de mededeling "LPG VERBODEN"
@ Henk, ja , die bedoel ik en heb ik ... simpelweg netjes...
gR
Beantwoord door V700 register in topic reflectorplaat
Hoi Bert,
Neen, dan gaat het niet lukken!
@ Jan Geert---> Maar Jan Geert toch, als de vulopening achter het nummerbord zit dan zie je deze juist niet! Bovendien kun je dan o.m. ook in Belgische en Franse parkeergarages komen met je auto zonder risico om weggesleept te worden. Vaak genoeg zie je daar de mededeling "LPG VERBODEN"
@ Henk, ja , die bedoel ik en heb ik ... simpelweg netjes...
gR
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2011 22:24 #1334067
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn b230f loopt heelgoed op
Mijn b230f loopt heelgoed op EEG simpele G1 instalatie ik start de auto ook op lpg werkt prima
De lpg guller zit ook achter de kenteken plaat en is gewoon te monteren met een reflektor plaat tussen de achterlichten
De lpg guller zit ook achter de kenteken plaat en is gewoon te monteren met een reflektor plaat tussen de achterlichten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2011 22:47 #1334069
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat zie je wel rudiger de
dat zie je wel rudiger de kentekenplaat past dan niet mooi met zon scharnier eronder....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2011 08:12 #1334074
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Olijve
Ik heb begin vorig jaar door Olijve in Assen een OMVL installatie in mijn 740 laten bouwen. Niets dan lof kan ik je zeggen. Zeer geschikte en kundige lui. Mijn installatie is keurig netjes ingebouwd en heb er inmiddels 20.000km probleemloos mee gereden. Ik heb gekozen voor een 70L clilinder tank achter de achterbank op de cardan-as. Dit past precies. Effectief kan je dan tussen de 54-58 liter LPG meenemen. De vulopening hebben ze achter de nummerplaat gebouwd welke middels een klapmechanisme naar beneden gaat.
Gemiddeld verbruik (zie mijn signature) is 1 op 7.7.
Auto loopt echt als een zonnetje.
Gemiddeld verbruik (zie mijn signature) is 1 op 7.7.
Auto loopt echt als een zonnetje.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2011 11:59 #1334079
door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Nippel in benzine-opening plaatsen
Henk 940LPT schreefSoms zie je mensen die achter het klepje van de benzine-opening een soort gat met binnenschroefdraad hebben. Past net echter het klepje. Om LPG te tanken schroeven ze er een pijpje in met de nippel die weer op het LPG vulpistool past.
Dit is ook door Willem uit Boom gedaan in zijn 960 sedan, en dat zit er netjes in kan ik wel zeggen.
En bij een sedan kan je dat ook nog vrij gemakelijk in bouwen.
Groeten Henk
Dit is ook door Willem uit Boom gedaan in zijn 960 sedan, en dat zit er netjes in kan ik wel zeggen.
En bij een sedan kan je dat ook nog vrij gemakelijk in bouwen.
Groeten Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2011 18:21 #1334100
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vandaag
telefonisch contact gehad met Olijve. De prijs was voor een B230K motor
en niet voor een F. Verstandig was dat ik langs kwam om alles te bespreken.
B230F heeft toch een Bosch LH-Jetronic 2.2 en geen katalysator.
Ook was Olijve geen voorstander om de aansluiting achter de benzine klep te maken want de slang moest dan dunner zijn en de aansluiting kon sneller breken
Wie heeft er een aansluiting achter de benzine klep van jullie en kan mij hier een foto van mailen. Ook graag een foto van je verlengstuk wat je dan nodig hebt om te vullen
en niet voor een F. Verstandig was dat ik langs kwam om alles te bespreken.
B230F heeft toch een Bosch LH-Jetronic 2.2 en geen katalysator.
Ook was Olijve geen voorstander om de aansluiting achter de benzine klep te maken want de slang moest dan dunner zijn en de aansluiting kon sneller breken
Wie heeft er een aansluiting achter de benzine klep van jullie en kan mij hier een foto van mailen. Ook graag een foto van je verlengstuk wat je dan nodig hebt om te vullen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2011 19:16 #1334108
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens
Volgens mij heeft B230F LH Jectronic 2.4 (hij kan uitgelezen worden met het kastje op de veerpoot) en wel een kat.Maar corrigeer mee als ik er naast zit.... (dan leer ik ook weer wat).
Moderators: Jerry Stam