Volvo 940 LPG probleem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2011 14:37 #1334023 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 100% Vialle LPi
Op het deksel boven de Tank staat alleen een keurmerk van Vialle, ik heb een Handleiding "Volvo LPi-Installatie" gevonden. Het lampje knippert als het systeem zich klaarmaakt om over te gaan op LPG.
Het omschakelrelais heb ik vermoedelijk ook gevonden, rechts boven de bobine. Ik heb het bericht van wp001 "Benzine en LPi (opgelost) gelezen en begrepen dat er een nieuwe versie van dit relais is. Wat mij niet duidelijk is hoe de bedrading van het nieuwe relais aangesloten dient te worden.
Omdat het relais vrij prijzig is 150 euro? zou ik willen vragen of er nog andere oorzaken kunnen zijn die ik eerst uitsluiten kan?
groetjes Sonja

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2011 14:43 #1334026 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Relais
Het onderbreekrelais 207349 kost bij <a href=" www.autogasparts.eu/ "> www.autogasparts.eu  65,26 euro.
<a href="/node/40198">Hier</a> staat hoe je het moet aansluiten als je het oude relais vervangt.
Ik denk dat de kans inderdaad erg groot is dat dit relais het probleem veroorzaakt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2011 15:11 #1334027 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hartelijke dank
Iedereen bedankt voor de antwoorden, ik ga gelijk het relais bestellen en denk dat mijn volvo meister met deze informatie aan de gang kan gaan.
groetjes Sonja :)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC