LPG pomp werkt niet voldoende
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk dat het wel het proberen waard is om dit relais te vervangen, maar ik ben zelf totaal niet handig met electronica of soldeerwerk. Is er iemand, of een adresje waar dit goed (en voordelig) gedaan kan worden?henk 940LPT schreef : Grote kans dat dat het onderbreekrelais is. Dat hoort de benzine injectoren uit te schakelen als je op LPG gaat rijden. Als dat relais kapot is worden de benzine injectoren niet uitgeschakeld en loopt de motor op beide brandstoffen gelijk. Relais is zelf te vervangen als je kunt solderen/een beetje handig bent. Je kunt het relais het goedkoopste bestellen via de website van Vogels Autogas dacht ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk, heb jij daar zelf ervaring mee? En welk relais zou je dan precies moeten hebben op de door jou genoemde website staan drie verschillende. Een handleiding hiervoor zou wel nuttig zijn, aangezien een flink aantal van onze bakstenen is voorzien van Vialle LPi. Ik heb het destijds eens laten doen bij Mesman, en kan me herinneren dat ik toch wel een aanzienlijk bedrag kwijt was.henk 940LPT schreef : Grote kans dat dat het onderbreekrelais is. Dat hoort de benzine injectoren uit te schakelen als je op LPG gaat rijden. Als dat relais kapot is worden de benzine injectoren niet uitgeschakeld en loopt de motor op beide brandstoffen gelijk. Relais is zelf te vervangen als je kunt solderen/een beetje handig bent. Je kunt het relais het goedkoopste bestellen via de website van Vogels Autogas dacht ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Persoonlijk zou ik hier ook erg blij mee zijn Henk (3 linker elektro handen), en meerdere hier op het forum denk ik. Graag zo veel en zo uitgebreid als mogelijke info, foto's schema P.S. heb jij niet een slooprelais voor Baseman ter onderzoek?henk 940LPT schreef : Ja, ik heb het zelf al eens gedaan. Zal morgen wel even kijken welke het zou moeten zijn. Heb al een keer iets opgeschreven (maar niet voldoende voor lieden met linker handen op elektro gebied).
- V700 register
- Nieuw lid
-