LPG pomp werkt niet voldoende
- V700 register
- Nieuw lid
-
m.vr.gr., Wijnand
<a></a>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je komt heel snel Romio tegen.
Topvent! Hij kan bij je aan huis komen geen enkel probleem. Hij rekent pas af zodra je een rondje hebt gereden en alles goed is.
Daarbij kan je ook kiezen voor 2 jaar garantie!!
Meerdere malen gebruik van gemaakt, niks anders dan lof voor deze man.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wijnand
- V700 register
- Nieuw lid
-

Kun je zelf niet voor tobben.
Over de beste man in weert kan ik je niks vertellen, daar heb ik geen ervaring mee.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
mvg,
Michiel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben inmiddels bij de man in Weert geweest en hij heeft voor mij een andere tank met gereviseerde pomp geplaatst, en hij doet het weer! Ik rijd er nu een week mee rond en hij heeft in die 400 km. nog wel een drietal keer gehaperd, maar verder lijkt het weer goed te functioneren.Wytze schreef : Ik heb daar goede ervaringen mee. Ik weet dat er ook vele leden zijn die door de man uit Weert uit de brand zijn geholpen en niet alleen met intank pomp van LPI maar ook met de elektronica er om heen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rversteeg schreef : Toch raar dat die nog drie keer heeft gehaperd, want dat zou niet meer hoeven. Connectoren (zekeringen) onder motorkap?
Rob
Ik heb de vier zekeringen nog eruit gehad en schoongemaakt. Ik heb nu meerdere keren een hapering gehad, en het gebeurt alleen als de motor nog warm is (hij heeft b.v. een half/heel uurtje stil gestaan. Als ik dan weg rijdt, slaat hij af bij het overschakelen naar gas. Als ik dan na vijf minuten rijden weer handmatig op gas overschakel, doet hij het weer probleemloos. Iemand een idee waar dit in gezocht moet worden?