123/LPG, oplossing voor veel LPG issues?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2012 23:37 #1359919
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schakelaar of sensor ?
Werkt dat ook bij de schakelaar zoals die op de 8 kleppers zitten, met alleen schakelstanden voor gasklep dicht, gasklep volledig open, en één stand voor alles daartussen ? Of moet je een gaskleppositiesensor hebben, die de precieze stand doorgeeft ?Chris B schreef : door het OMVL setje heb ik een G3 op het kenteken staan. Zo een setje werkt exact hetzelfde als het setje van 123 en is op bijna dezelfde manier aangesloten, OMVL kan zowel op vacuum aangesloten worden als op de gaskleppositieschakelaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2012 23:46 #1359920
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic instelbaar
In de software van het apparaatje is dat in te stellen. Je kunt kiezen wat voor signaal er gegeven wordt. Bij de 940 is dat meen ik vier standen en dat staat ook zo ingesteld.
Het verbaasde me hoeveel er in te stellen is van dat apparaatje. Heb me ook een ongeluk gezocht naar iemand met de juiste kennis om alles goed te krijgen, de meeste LPG inbouwers pielden wat aan de verdamper en gaven het toen op. Heeft me een half jaar tobben gekost. Toen ik eenmaal de juiste persoon te pakken had (Luccio) was het met 15 minuten en twee testritjes met aangesloten laptop perfect in orde.
groeten, Chris
Het verbaasde me hoeveel er in te stellen is van dat apparaatje. Heb me ook een ongeluk gezocht naar iemand met de juiste kennis om alles goed te krijgen, de meeste LPG inbouwers pielden wat aan de verdamper en gaven het toen op. Heeft me een half jaar tobben gekost. Toen ik eenmaal de juiste persoon te pakken had (Luccio) was het met 15 minuten en twee testritjes met aangesloten laptop perfect in orde.
groeten, Chris
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2012 11:40 #1359998
door Hedwig Lambrechts
Groeten,Hedwig
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Non-turbo.
Denk niet dat het geschikt is voor de turbo'sIs, zoals ik het lees, vacuum gerelateerd.JP Elverding schreef : 1) Is dus niet zinvol in mijn LPT want dat gebeurt toch met de CPU?
Groeten,Hedwig
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
09-07-2012 08:41 #1363474
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Weer een nieuwe aanbieder?
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieDie heeft dit
Voor 120 pond toch langzamerhand interessant:
Voor 120 pond toch langzamerhand interessant:
Moderators: Jerry Stam