Tobben met de 940, na inleren stotteren. Hoe lang mag dat duren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je naar de pomp luistert weet je snel meer.
Bij mij maakt ie ook geluiden dat ie het heel moeilijk heeft;)
Ook laat ik uit voorzorg bij timen de injectorhouders vastzetten, want die schijnt daar een goedwerkende oplossing voor te hebben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Recent hield de motor in bij stevig gasgeven en hogere toeren (LPi pomp gaat dan een hoger toerental draaien en vraagt meer stroom). Eigenlijk alleen bij vochtig weer. Schoonmaken van alle contacten en zekeringhouders van de LPG installatie heeft ook dat verholpen.
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vialle LPi kun je prima uitlezen, ik heb daar het kastje voor.Moet hem wel even testen, maar als ik hem goed bevind, mag je het hier komen doen, als je wil.Kun je in ieder geval zien, of ie foutcodes genereert, of de pomp draait en of de LPi injectors gewoon functioneren, waardoor je een hoop electronische problemen al uitsluit.Petervanluijk_740-1992 schreef : Ik kwam ook al verhalen tegen over intank pompen die stuk zijn. De teller staat op bijna 430.000. Hoe blij wordt ik daar van?
Of moet ik het met dit verhaal ook nog zoeken in losse injectoren of kapot schakelrelais en hoe controleer ik dat?
Ik verwachtte eigenlijk, dat Timen die ook zou hebben en dus bedoelde, maar lees dat helaas niet terug.In dat geval wil ik hem niet voor de voeten lopen, zeg maar.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Bas, ik heb ook wel zo´n "kastje" maar ik gebruik het eigenlijk nooit. Meestal is de oorzaak al zo opgespoord.Baseman schreef : Ik verwachte eigenlijk, dat Timen die ook zou hebben en dus bedoelde, maar lees dat helaas niet terug.In dat geval wil ik hem niet voor de voeten lopen, zeg maar.
Bovendien als de pomp de verdachte is kun je door een simpele handeling. De pomp "even"op hoog toerental zetten het pompeuvel wel te duiden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe laat je de pomp op hoog toerental draaien ? En wat moet er dan wel of niet gebeuren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Anders bij mij langs komen en uitlezen!!
Of bel me ff voor een oplossing die ik heb:)))))