En toen... deed mijn LPG helemaal niets meer update!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2011 14:54 #1314815 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Visit?
Als Den Bosch voor je in de buurt is, kom maar langs, OMVL is me niet geheel onbekend.Kom je gelijk van je drempelvrees af, want zo moeilijk is LPG nou ook weer niet...;-)
Overigens, als je een tank hebt met een grote ronde afdekplaat aan de tank geschroefd, zit er vrijwel zeker een pomp in.Donuts en dubbele cilinders (enkele trouwens ook) hebben meestal aan een uiteinde een met 86 (ofzo) inbusbouten dichtgemaakt plaat. Een niveaumeter, vullingsgraagbeperking en dat soort spul, kan vaak door het gat in de appendagekast, een pomp niet, vandaar dat het redelijk makkelijk herkenbaar is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2011 17:41 #1314838 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In de buurt is relatief,
Ik woon in Zutphen dus dat is niet naast de deur,

Ik gok dat we elkaar nog wel weer tegenkomen met een sleuteldag of zo.
Mocht het euvel zich weer voordoen, dan zal ik jouw uitnodiging in mijn achterhoofd houden.

gr. Alfred

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-05-2011 17:52 #1314839 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Euh....nou.......

alfnon schreef : Ik woon in Zutphen dus dat is niet naast de deur,

Dat niet nee, klopt, maar ik moet daar toevallig nog wel zijn, ergens van de week (heb er nog geen afspraak over gemaakt)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2011 07:50 #1317259 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En toen deed mijn LPG installatie ook niets meer.
Op weg naar huis reed ik een hoekje op en bij het optrekken na de bocht ..... helemaal niets, zo dood als een pier op gas. Dan maar op benzine naar huis.
Alle relais (gas afsluiter voor en achter, ding op de verdamper) hoor je klikken. Misschien tank leeg, zou vreemd zijn met 229 km en er ging inderdaad maar 30 ltr in.
De 3 A zekering is ook goed, wist ik eigenlijk ook zonder te meten, het lampje in de schakelaar brand gewoon rood of groen, ik denk dat de AMS doos gewoon spanning heeft.
Maar wat kan het zijn?
Het is een B230FB uit 1991 met een Vialle AMS G2

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2011 08:24 #1317263 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja,
Bij mij is de storing weggegaan door alle zekeringen/verbindingen/stekkers etc. los te halen , schoon te maken en opnieuw aan te sluiten. Blijft echter een vreemd verhaal en geeft een vervelend gevoel.
Heb wel vorige week nog 1 keer een uitval gehad nadat ik 2 petjes in een golfje op hun plek heb gezet bij het stoplicht  ,
maar dat is de 940 vergeven.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2011 12:25 #1317296 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Peter
Peter, je kunt beter even een nieuwe discussie starten voor jouw probleem. Het gaat om een ander blok en waarschijnlijk ook om een andere installatie (Vialle AMS, itt de OMVL van Alfred). Werkt behoorlijk verwarrend, 2 problemen door elkaar.

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2011 13:54 #1317312 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic beetje laat...
maar schakel nu pas in op dit onderwerp. Ik heb ook een OMVL Millenium installatie en het probleem wat ik heb gehad is een gammel stappenmotortje wat dus af en toe in de dichte stand bleek staan. Dan doet de boel ook niks.
Werking stappenmotor kun je alleen controleren door het computertje uit te lezen en daar heb je een speciaal kabeltje voor nodig. Weet wel adres waar je terecht kunt.
gr Chris

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2011 16:24 #1317326 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stappenmotortje
Chris waar zit dat stappenmotortje en hoe ziet die r uit uit ivm zoon zijn 940 die op lpg stottert en ook een ovml millenium lpg heeft.
Zie o,a deze discussie:
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/38647 "> www.volvo700vereniging.nl/node/38647

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC