LPG weigert, alles al geprobeerd..maar nada.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zal er volgende keer bij Christine eens naar vragen, kijken waar ze mee aan komt zetten.....alexvanbemmel schreef : klinkt als een siliconen hulpstuk voor dames in nood

@Gerben en Rudiger: En, was dat de oplossing om moet ik nog op zoek?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Bas,
ik ben nog niet in Warmenhuizen geweest waar Amerigo staat en als ik er was geweest dan weet ik nog niet precies hoe de 2 stekkers op de bobine moeten.
Ik wil liefst geen kortsluiting/vergissisng maken met + en - daar dat waarschijnlijk desastreus is voor de computer. dus ik heb net effe wat meer expertise nodig.
resumerend, een schema zou wel handig zijn, je mag het naar mij sturen dan kan ik het ook doorsturen naar Gerben...
Groeten en alvast bedankt, Rudiger
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
het computertje regelt trouwens meer dan je denkt, komt de installatie uit deze auto? Zo nee, let dan ff op dat je het computertje opnieuw instelt. Kun je zelf doen, daarvoor kun je een kabeltje bestellen bij luccio.nl. De software die erbij hoort kun je gratis downloaden. Pb maar voor meer info.
Laat maar weten of t nodig is.
gr. Chris
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ik weet de aansluitingen ondertussen wel, door bestudering van een en ander foto-materiaal.
Heb rudiger een uitleg-instructie- toegemaild, hopelijk komt ie eruit, anders word het nog een ritje voor mij naar midden des land's.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
De link naar de download ligt in uw mailbox (als je spam-filter hem doorlaat), en is meen ik een dag of 5 geldigrudiger schreef : resumerend, een schema zou wel handig zijn, je mag het naar mij sturen dan kan ik het ook doorsturen naar Gerben...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Opgehaald, mooi Bas, indrukwekkend dat je toch zo maar even al die info hebt!
Bedankt en groet, Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben verzamelaar,......tot ongenoegen van mijn vriendin, niet alleen van digitale spullen....;-)Zit wel een hoop tussen van XXL, kijk maar even of je er toch iets aan hebt.rudiger schreef :
Opgehaald, mooi Bas, indrukwekkend dat je toch zo maar even al die info hebt!
Bobine aansluitingen zullen bij elke installatie denk ik, gelijk zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.vogelsautogas.nl/portaal/?id=2 "> www.vogelsautogas.nl/portaal/?id=2
- V700 register
- Nieuw lid
-
De twee documenten die daarop staan die wellicht van toepassing konden zijn, zitten tussen de andere 9 in de zip file met PDF's die ik stuurde.Fred 740 schreef : <a href=" www.vogelsautogas.nl/portaal/?id=2 "> www.vogelsautogas.nl/portaal/?id=2
Wel goed dat Vogels dat doet trouwens.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-