M. Kok schreef : Dank voor alle antwoorden. Ik zou het erg jammer vinden als er dure reparaties nodig zzouden zijn.
Het verbruik op LPG is normaal, wen er maar aan
M. Kok schreef : Ten aanzien van ons huidige Kabinet: daar hecht ik ook niet zoveel waarde aan. Hoplijk struikelen die snel. Zeker als ik zie en lees wat ze met de Sociale zekerheid van plan zijn, maar dat is een andere discussie.
Daar ben ik al achter: per 1 oktober mijn baan verloren in NL vanwege collectief ontslag en grensarbeiders (wonend in België of Duitsland) ontvangen geen WW uitkering meer.... Alleen vanuit het woonland maar daar heb je nooit gewerkt. Je ontvangt vrijwel niks, 1100 Bruto in België en 350 netto per maand in het slechtste geval (minder dan 5 jaar wonend in Duitsland) als je in Duitsland woont. Daar heb ik nou dus 21 jaar mijn sociale premies voor betaald.... Het hield zomaar plots op.
Succes met je Volvo!! En inderdaad aan ruimte geen gebrek. Je kunt er gemakkelijk met z'n tweeën in slapen en dan nog twee grote honden op de voorstoelen die lekker meepitten
Robert