lpi probleem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, bij mij ook niet, maar het probleem is wel weg.ldoensen schreef : Dit zou alleen een oorzaak kunnen zijn als hij zowel op gas als benzine het stotterprobleem heeft en das nie het geval las ik.
Rara politiepet.....
Hangen die twee niet aan elkaar?
En is de ruststand van beide niet benzine?Dan doet ie het op benzine dus altijd.......'t is maar een redenering.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Ik had het geluk een air/fuel ratiometer erin te hebben waardoor ik zag dat tijdens het stotteren de motor te arm liep. Zodoende wist ik dat het niet in de ontsteking zat maar in de brandstoftoevoer. Ook een beetje knallen van de motor tijdens het stotteren wijst op een te arm mengsel.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Verder redeneren.Baseman schreef :
En is de ruststand van beide niet benzine?Dan doet ie het op benzine dus altijd.......'t is maar een redenering.
En wat als de schakelaar niet goed werkt?
1 schakelaar defect geen benzine, geen lpg? (ik heb nog zo´n schakelaar liggen!!)
2 schakelaar defect benzine en lpg
3 schakelaar defect ....
<a href="/node/32705"></a>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het relais kostte 17,50 euro...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een van de kabelverbindingen hing nog maar op een draadje, schoongemaakt en aan elkaar gesoldeerd ( de witte kabel).
Morgen moet ik weer op pad, kijken of de inspanningen van vandaag iets opleveren.
vr.gr.
Joop Kok
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het benzine onderbreekrelais wordt niet rechtstreeks aangestuurd door de schakelaar in het dashboard, dat gaat via de LPE (LPi computer). Toch fijn dat je een duidelijke oorzaak hebt gevonden.jjmkok schreef : stroomkabeltjes tussen de schakelaar in het dashboard en het omschakelrelais koppelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga op zoek naar een gasinbouwer of iemand anders die het omschakelrelais kan vervangen voor een moderne versie. Ik heb begrepen dat er dan het nodige volgens schemas moet worden aangepast, mijn inzichten in electronica gaan niet ver genoeg om dat zelf te doen.
Ik houd jullie op de hoogte,
vr.gr.
Joop Kok
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het groene ledje was al van knipperen naar constant branden gegaan en bleef tijdens het schokken gewoon branden.
Vandaag een heel eind gereden, een paar keer gestopt en opnieuw gestart, niets aan de hand....
Ik zoek weer verder......
vr.gr.
Joop Kok
- V700 register
- Nieuw lid
-