LPG slaat niet aan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2010 15:46 #1296888
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haha, waar is 073... Ben
Haha, waar is 073... Ben beetje blond he.
Maar heb vanmorgen de zekeringen nagekeken en voor de zekerheid andere ingedaan en deze ingespoten met contactspray en vanmiddag deed ie het perfect op LPG.
Ik ga vrijdag naar AGIN in Rotterdam, die kijken dan hoe het met de druk is van de pomp. Misschien dat het wat anders is ofzo, maar het blijft spannend he.
Wat zou een 2ehands tank kosten dan? En kan ik die zelf inbouwen?
Maar heb vanmorgen de zekeringen nagekeken en voor de zekerheid andere ingedaan en deze ingespoten met contactspray en vanmiddag deed ie het perfect op LPG.
Ik ga vrijdag naar AGIN in Rotterdam, die kijken dan hoe het met de druk is van de pomp. Misschien dat het wat anders is ofzo, maar het blijft spannend he.
Wat zou een 2ehands tank kosten dan? En kan ik die zelf inbouwen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2010 15:59 #1296889
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bosch.
073, netnummer van Den Bosch en omstreken.BenDiekema schreef : Haha, waar is 073... Ben beetje blond he.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2010 08:51 #1296939
door V700 register
Ook pas geweest voor juiste afstelling LPG in zoon zijn 940 , stond iets te arm ivm apk /co meting en nu weer goed.
Let wel op Ben dat er op vrijdag avond best wel veel wachtende zijn en je achter in de rij moet aansluiten.
Gaat dus niet op afspraak ,hoe vroeger je er bent des te sneller weer weg
Beantwoord door V700 register in topic agin
Agin in Rotterdam/overschie heeft op vrijdag avond inloop uurtje voor lpg diagnose etc kosten 25.00 euro .BenDiekema schreef :
Ook pas geweest voor juiste afstelling LPG in zoon zijn 940 , stond iets te arm ivm apk /co meting en nu weer goed.
Let wel op Ben dat er op vrijdag avond best wel veel wachtende zijn en je achter in de rij moet aansluiten.
Gaat dus niet op afspraak ,hoe vroeger je er bent des te sneller weer weg
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2010 18:59 #1297227
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt,
Kom er net vandaan en
Klopt,
Kom er net vandaan en de pomp heeft de geest gegeven... Nieuwe tank, met pomp, nieuwe installatie en alles erbij kost zo'n €595,-... Iemand toevallig een adresje die goedkoper is of is dit een scherpe prijs..
Kom er net vandaan en de pomp heeft de geest gegeven... Nieuwe tank, met pomp, nieuwe installatie en alles erbij kost zo'n €595,-... Iemand toevallig een adresje die goedkoper is of is dit een scherpe prijs..
Moderators: Jerry Stam