(Bosch) Siliconen bougiekabels, heeft iemand daar ervaring mee?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja.asatter schreef : waar je op vertoon van de ledenpas korting krijgt, lijkt me dan vanzelfsprekend genoeg.
En als ik geen lid ben, wat dan?Dan moet ik de opgegeven prijzen in het lijstje delen door 85 en vervolgens maal 100, om te zien wat je dat kost zonder pasje.
Kom op zeg.......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Die ipd kabels, daar heb ik ook naar zitten kijken. En moeten die dan in combinatie met van die moderne vonkers. Wat is de winst, en is dat zijn geld waard. Ik wil graag wat voor m'n volvo'tje doen, maar eigenlijk loopt hij prima met het originele spul. Mijn garageman moet niets van de niet originele spullen hebben.
Kortom, ik weet het niet.
Mazzel
weer een reden om lid te worden, hoeven we ook daar niet over na te denken want nu moeten de leden het delen door 100 en vervolgens vermenigvuldigen met 85.Baseman schreef : Ja.
En als ik geen lid ben, wat dan?Dan moet ik de opgegeven prijzen in het lijstje delen door 85 en vervolgens maal 100, om te zien wat je dat kost zonder pasje.
Kom op zeg.......
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is goed hoor, ik had je hoger ingeschat, maar je wil het niet snappen, snapt het niet of vind het gewoon lekker om te rellen.asatter schreef : weer een reden om lid te worden, hoeven we ook daar niet over na te denken want nu moeten de leden het delen door 100 en vervolgens vermenigvuldigen met 85.
Allemaal best, ik heb mijn punt gemaakt, kunnen we het nu weer over bougiekabels hebben?
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- André Struis
- Nieuw lid
-
In de loop van jaren, op diverse plaatsen, in motor ruimtes waar het nogal warm was, deze draad toegepast.
Wat blijkt; gewone vinyl snoer wordt hard en verkleurd (geel en wit bv zijn moeilijker van elkaar te onderscheiden, rood wordt bruin)
Siliconen snoer blijft soepel, kleurecht, maar op den duur gaat de isolatie scheuren/eraf.
MAW siliconen snoer is zeker niet zaligmakend.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas, wat weet je van deze leverancier. Toch geen Chinese meuk met een Bosch stickertje erop?
Als je zeer binnenkort gaat bestellen, doe ik mee!
Alvast bedankt!
Fred
PS. Is dit een set met of zonder bobinekabel?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gaat om het proces en de uiteindelijke (keurings) norm.
Zelf heb ik al dik 8 jaar van die Bosch siliconen kabels op één van mijn auto's, zijn nog prima, ooit bij een aanbieding bij Brezan gekocht.
Veel 'orgineel' spul komt ook gewoon ver van over de grens vandaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet!
Fred