Alweer schieten maar: Impco of Vialle LPI op 6 cilinder 960?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vond net bij <a href=" www.vogelsautogas.nl/onderdelen/default.asp?id=VR " target="_blank">Vogels Autogas Systemen een prijs van €378,- voor een nieuwe verdamper voor bij de Impco.
Neig (ziet er raar uit maar is wel goed zo?) zelf ook steeds meer naar de Vialle-ombouw, temeer daar Henk, genoemde punten in ogenschouw nemend, duidelijk geen problemen heeft met de Vialle. Alhoewel ik, net toen hij/jij reageerde, mijn berichtje van hierboven aan het editen was met 'Tik linksboven maar eens Vialle LPI in en klik op Zoek...'. Problemen waarvan de oorzaken vaak niet zo 1,2,3 te vinden waren; een hoop ergernis, in tegenstelling tot jouw (Henk's) installatie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is toch juist een voordeel Jerry, zo ben je er van verzekerd dat je benzineinstallatie altijd goed blijftwerken, want elke dag benzine door de leidingen/injectoren.En ach... die 3 kilometer op benzine zijn de kosten toch niet, tevens met Lpi geen last van overschakel inhoudingen etc.gaat naadloos in elkaar over namelijk, merk je niet eens.Afijn... als Lpi eenmaal in orde is is het fantastisch, ik spreek uit ervaring want heb ook een 940 met verdamper (Vogels) gehad.Jerry schreef : Wat ik wel een heel groot nadeel vind van het lpi spul is dat het start op benzine en dat het soms 3km duurt voordathet spul overschakeld op gas.Dat zal je met de impco niet hebben denk ik zo?Dus reken er ook de extra benzine kosten bij de lpi instalatie.Koude start op benzine is rijk draaien dus extra brandstof.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, de Impco rijdt voltijds op gas als je 'm niet zelf omschakelt, heeft zelfs een systeempje om bij start extra LPG bij te voeren zodat 'ie goed start. En dat is (overigens ook op benzine) altijd binnen de seconde. (Lees hier ook het één en ander over 30 seconden starten???)Jerry schreef : Wat ik wel een heel groot nadeel vind van het lpi spul is dat het start op benzine en dat het soms 3km duurt voordathet spul overschakeld op gas.Dat zal je met de impco niet hebben denk ik zo?...
Overigens rijdt ik wel 'regelmatig' een stukje op benzine, deed ik ook met m'n op benzine startende Vialle-G2 in de '92 940.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-